Prøve på tredjemann

Frk.strikk

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Septemberlykke 2021
Junispirene24❤️
Jeg har alltid hatt lyst på 3 barn, og det har mannen også. Vi har to jenter på 3 og 2 år :Heartred

De siste 2 årene har vært mildt sagt hektiske, men nå begynner ting å roe seg - jentene leker mye sammen og er bestevenner, og minstefrøkna sover endelig hele natta. Ønsket om en tredjemann har sneket seg innpå og vi har ikke lyst å oppleve småbarnsfasen to ganger - så vi tenker å bare kjøre på!

Har ikke gått på prevensjon etter minstefrøkna ble født, så vi kan egentlig bare begynne å prøve ved neste eggløsning! Dette blir spennende xsmile5
 
Så gøy!
Vi prøver også på tredjemann til alles store overraskelse :p jeg har vært fast bestemt på at de to vi har holder (minsten har vært og er utrolig utfordrende og til tider utmattende. Sta, temperamentsfull, høylytt osv, dårlig kombo).
Så hvis vi skulle få det til, så kommer mange til å bli sjokkerte :hilarious:
Ungene her er 7 og 5,5.
 
Så gøy!
Vi prøver også på tredjemann til alles store overraskelse :p jeg har vært fast bestemt på at de to vi har holder (minsten har vært og er utrolig utfordrende og til tider utmattende. Sta, temperamentsfull, høylytt osv, dårlig kombo).
Så hvis vi skulle få det til, så kommer mange til å bli sjokkerte :hilarious:
Ungene her er 7 og 5,5.

Så spennende og fantastisk å ville ha et barn til :Heartred Blir nok en god overraskelse for de fleste om det klaffer ja! Hvor lenge prøvde dere på de to andre? Her brukte vi vel 6 måneder med første og siste frøkna var ikke helt planlagt :whacky011
 
6mnd på begge (første var at jeg sluttet på pilla og vi lot det stå til, andre var med eltester og prøvde å holde oversikt) :) vi er på pp2 nå, 10dpo idag :)

Spennende med et barn til,ja! Men det tok 5,5 år før jeg begynte å nærme meg tanken pga minsten :hilarious: han er så skjønn og sjarmerende, men kan være veldig utfordrende på flere vis :bag:
 
Så spennende og fantastisk å ville ha et barn til :Heartred Blir nok en god overraskelse for de fleste om det klaffer ja! Hvor lenge prøvde dere på de to andre? Her brukte vi vel 6 måneder med første og siste frøkna var ikke helt planlagt :whacky011
Ops, skulle tagge deg med svaret, men glemte det visst :p
 
Back
Topp