prøve på nestemann???

daydreamer

Glad i forumet
Er det andre som har begynt å prøve på nestemann alt? vi har ikke begynt altså, men jeg tenker mye på det, om vi skal det eller ikke. Vi kan tenke oss en 4mann, og jeg ønsker ikke å vente lenge da i så fall. Uansett må jeg jo vente på mens da, har ikke fått den ennå etter fødsel, så aner jo ikke ennå når det går ann å begynne. Hmm, merker det er fristende å bare droppe prevensjon.

Kan jo hende det tar år og dag å bli gravid denna gangen også...

Det som jeg tenker litt på er jo sånn for kroppen sin del, om det er dumt å bli gravid igjen såpass fort? 
Også blir jeg litt redd av å tenke på at nå har vi jo faktisk 3 herlige friske barn, kanskje vi utfordrer sjebnen ved å prøve på nr4!? bare teit men klarer ikke helt la vær, egentlig mest fordi noen venner nevnte det for oss og gnei inn hvordan de IKKE ville ha flere for da følte de at de pusha det litt for langt, irriterer meg litt at de måtte si sånt :/

hmmm.... måtte bare få ut litt tanker
 
Nei, vi har to barn, og sier oss fornøyd med det. Jeg blir av og til litt trist av å tenke på det, kunne gjerne vært hjemme med en baby en gang til, men det følger jo litt mer med det å få et barn da... Jeg hadde ikke orket å få barn så tett heller, men der er vi jo alle forskjellig heldigvis. 

Om dere vil prøve på nr. 4 er det bare dere som kan avgjøre... Men lykke til uansett :-)
 
Jeg er allerede gravid igjen :D!
 


Maria :D skrev:
Jeg er allerede gravid igjen :D!


Oi, wow. Gratulerer såå masse!!
 


snute skrev:


Maria :D skrev:
Jeg er allerede gravid igjen :D!


Oi, wow. Gratulerer såå masse!!



Tusen takk :)!
 
Nummer to kom som en overraskelse, men er gravid allerede! Etter noen uker med kvalme og tretthet tok jeg en test å der kom forklaringen.. :) 
 
åhh gratulerer sååå masse da Maria og Jorlin, så herlig :) 

kjente jeg var litt lei meg pga det venneparet sa her om dagen, for vi hadde egentlig allerede da bestemt oss for at når mensen kommer tilbake kommer vi til å droppe prevensjon og bare se hva som skjer :) 
Nå har det roa seg i forhold til de kommentarene kjenner jeg, så nå er jeg tilbake på den bestemmelsen, og kjenner at det føles godt og herlig :)

Men jeg får som regel ikke mensen tilbake før ca 11 mnd så det er fortsatt tid til jeg er fruktbar mest sannsynlig, og det er helt greit :)
 
Vi har begynnt å prøve. Vi begynner prøvingen nå noen uker før bryllupet så kanskje jeg ble gravid på bryllupsnatta:P hadde vært morsomt ettersom Oline ble unnfanget på frieri-natta
 


Miriamsmams skrev:
Vi har begynnt å prøve. Vi begynner prøvingen nå noen uker før bryllupet så kanskje jeg ble gravid på bryllupsnatta:P hadde vært morsomt ettersom Oline ble unnfanget på frieri-natta


Det hadde vært kult ja! He he. Og grattis som nygift da!! Hadde dere en fin dag?
 
Gratulerer så mye med ny spire! Når er termin? Vi vil vente et par år før vi prøver igjen, setter inn spiral til onsdag..
 
Vi vurderer å begynne å prøve før jul, men er veldig usikkre. Tenker litt som deg med om kroppen er klar igjen. Men er sikkert ikke det siden jeg ikke har fått mens. Kroppen blir nok klar og gir beskjed :) Vil i alle fall ikke ha så mye mer enn 2 år mellom ;) Det virker kjekt med to tette, de har sikkert mye kjekt sammen når de blir eldre! Gratulerer til dere som alt er gravide!! Når blir dette?
 
Oi. Blir litt overrasket over hvor mange som tenker på å prøve- og som er prøvere allrede...Vi har fått 3 barn på mindre enn tre år, så hvis vi evt skal ha ett til så blir det en stund til ;)  Gratulerer til dere gravide og lykke til alle prøvere
 

Gratulerer til alle dere gravide, og lykke til dere som prøver :) 

Her venter vi til jeg er ferdig med utdanningen min neste år og fått jobbet litt, så får vi se hva som skjer da :) 

 


snute skrev:


Miriamsmams skrev:
Vi har begynnt å prøve. Vi begynner prøvingen nå noen uker før bryllupet så kanskje jeg ble gravid på bryllupsnatta:P hadde vært morsomt ettersom Oline ble unnfanget på frieri-natta


Det hadde vært kult ja! He he. Og grattis som nygift da!! Hadde dere en fin dag?

Har ikke giftet oss ennå, 25 august er dagen. skulle vel så "så kanskje jeg blir gravid på bryllupsnatten" :) 
 
Back
Topp