Prøve på førstemann

Hvordan har strimmelen sett ut i seg selv da?
Kan toppen ha vært så kort at det ikke har slått ut på max?
 
Hvordan har strimmelen sett ut i seg selv da?
Kan toppen ha vært så kort at det ikke har slått ut på max?
Strekene syntes veldig godt på cd16 og 17. Etter det ble de svakere.
Siste dag med høy var på cd27 (i går), og plutselig lav i dag på cd28. Ut ifra det må EL ha vært på fredag. Dermed har det ikke blitt aksjer til rett tid[emoji15]
 
Ville sett på strekene på strimlene da altså for kan være toppen var for kortvarig denne gangen til at monitor klarte fange den opp
 
Strekene syntes veldig godt på cd16 og 17. Etter det ble de svakere.
Siste dag med høy var på cd27 (i går), og plutselig lav i dag på cd28. Ut ifra det må EL ha vært på fredag. Dermed har det ikke blitt aksjer til rett tid[emoji15]

Var det siste test dagen i dag? For får alltid lav på den siste testdagen med monitoren jeg [emoji848] men ville nok gått ut fra at EL var rundt CD 16-17 om den var sterkere da også ble svakere. Kan hen du har kort LH topp :)
 
Ville sett på strekene på strimlene da altså for kan være toppen var for kortvarig denne gangen til at monitor klarte fange den opp

Var det siste test dagen i dag? For får alltid lav på den siste testdagen med monitoren jeg [emoji848] men ville nok gått ut fra at EL var rundt CD 16-17 om den var sterkere da også ble svakere. Kan hen du har kort LH topp :)
Siste testdag var i går. På ettermiddagen og kvelden hadde jeg vondt i magen. Midt på dagen i dag kom mensen. EL må ha vært på cd16 ut ifra det jeg har regnet meg fram til.
 
Ja, nå er jeg lei av prøving. Jeg vet i hvert fall at jeg kan bli gravid, men så må kroppen klare å beholde babyen i 9mnd.

Du må også komme med i et terminforum [emoji4]
Ja det er det da, at man klarer å holde på det til termin. Jeg ble jo plutselig gravid (som gyn beskrev det) i mai i fjor så ingenting tilsier at jeg ikke kan bli plutselig gravid igjen.


Håper jeg kommer inn i terminforum snart ❤️ Håper for oss begge ❤️
 
Ja det er det da, at man klarer å holde på det til termin. Jeg ble jo plutselig gravid (som gyn beskrev det) i mai i fjor så ingenting tilsier at jeg ikke kan bli plutselig gravid igjen.


Håper jeg kommer inn i terminforum snart [emoji173]️ Håper for oss begge [emoji173]️
Ja, det må jo gå an for oss også [emoji173]
 
kjedelig med sånne overraskelser.
enig i at dere begge skal ha terminspire nå!
 
Får håpe på det!
 
Lykke til med testinga og håper du får max denne gangen :)
 
Back
Topp