Prøve på førstemann

Mannen gadd ikke i dag. Han prioriterte øl i stedet. Jeg blir avvist og avvist stadig vekk. Merkelig at han gidder å be meg kjøpe EL-tester når han ikke gidder sex når jeg tester positivt. Jeg er sint og utrolig skuffet.
 
Mannen gadd ikke i dag. Han prioriterte øl i stedet. Jeg blir avvist og avvist stadig vekk. Merkelig at han gidder å be meg kjøpe EL-tester når han ikke gidder sex når jeg tester positivt. Jeg er sint og utrolig skuffet.
Så leit å høre, jeg skjønner veldig godt at du blir skuffet da :(
 
Uff da! Så kjedelig at du føler det sånn! Har du snakket med han om det? Kanskje han rett og slett ikke er klar over hvordan han oppfører seg?
Hvordan har han vært tidligere ift prøvingen? Kan det være at han egentlug ikke føler seg klar?
Ble visst litt mange spørsmål her, heh :hilarious: Håper det løser seg før el er over :Heartred
 
Uff da! Så kjedelig at du føler det sånn! Har du snakket med han om det? Kanskje han rett og slett ikke er klar over hvordan han oppfører seg?
Hvordan har han vært tidligere ift prøvingen? Kan det være at han egentlug ikke føler seg klar?
Ble visst litt mange spørsmål her, heh :hilarious: Håper det løser seg før el er over [emoji813]red
Han vet at jeg synes det, men han sier selv at jeg er mer enn bra nok for han.
Vi prøvde egentlig ikke på at jeg skulle bli gravid. Plutselig var jeg det, og vi ble veldig overrasket. Da det hadde sunket inn begynte vi å glede oss, og planlegge ting. Etter 3 mnd mistet vi fosteret, og vi ble enige om å prøve på nytt.
I stad ble det en liten runde, så da får vi håpe at det holder selv om EL-testen var positiv i går morges. Han trodde nemlig at smileyen ville holde seg i flere dager[emoji23]
Hvordan går prøvinga der?
 
Han vet at jeg synes det, men han sier selv at jeg er mer enn bra nok for han.
Vi prøvde egentlig ikke på at jeg skulle bli gravid. Plutselig var jeg det, og vi ble veldig overrasket. Da det hadde sunket inn begynte vi å glede oss, og planlegge ting. Etter 3 mnd mistet vi fosteret, og vi ble enige om å prøve på nytt.
I stad ble det en liten runde, så da får vi håpe at det holder selv om EL-testen var positiv i går morges. Han trodde nemlig at smileyen ville holde seg i flere dager[emoji23]
Hvordan går prøvinga der?
Så bra at dere fikk lagt inn litt aksjer da! Håper det holder :happy: Her går det litt så som så.. Er 1dpo i dag og har nå prøvd salvie-te (som ikke funka), b-vitamin, d-vitamin, folat, wild yam, pyrodoksin, concieve plus, el-testing og temping.. Så om det ikke går nå blir det en pausemnd (fra testing og tabletter riktignok) ;) Begynner å bli litt demotivert, men jeg har fått time hos gyn i starten av august, så den er med på å holde motet oppe :) Prøving er noe dritt altså! :( Håper vi begge får klaff nå :happy:
 
Han vet at jeg synes det, men han sier selv at jeg er mer enn bra nok for han.
Vi prøvde egentlig ikke på at jeg skulle bli gravid. Plutselig var jeg det, og vi ble veldig overrasket. Da det hadde sunket inn begynte vi å glede oss, og planlegge ting. Etter 3 mnd mistet vi fosteret, og vi ble enige om å prøve på nytt.
I stad ble det en liten runde, så da får vi håpe at det holder selv om EL-testen var positiv i går morges. Han trodde nemlig at smileyen ville holde seg i flere dager[emoji23]
Hvordan går prøvinga der?

Leit at dere også har mistet. :/

Tror mannfolk tror det er et større/lengre vindu med sjans for befruktning enn det egentlig er. :p Det er jo veldig stor forskjell fra dem som er fruktbare døgnet rundt, året rundt, til oss som har eggløsning en dag og da bare har et lite vindu på noen dager pr måned. Håper det ble klaff med det dere fikk lagt inn, og om ikke at han er litt mer med på notene neste pp. Det er dog veldig kjipt å bli avvist. Kjenner til den fra tidligere (etter vi mista så har motivasjonen til mannen økt litt mer for å time aksjeleggingen bedre, så nå er han veldig lett å få med - særlig siden jeg har prenta inn hvor kort vinduet faktisk er :p ).
 
Så bra at dere fikk lagt inn litt aksjer da! Håper det holder :happy: Her går det litt så som så.. Er 1dpo i dag og har nå prøvd salvie-te (som ikke funka), b-vitamin, d-vitamin, folat, wild yam, pyrodoksin, concieve plus, el-testing og temping.. Så om det ikke går nå blir det en pausemnd (fra testing og tabletter riktignok) ;) Begynner å bli litt demotivert, men jeg har fått time hos gyn i starten av august, så den er med på å holde motet oppe :) Prøving er noe dritt altså! :( Håper vi begge får klaff nå :happy:
Oi! Det var da mange ting! Jeg har lavt stoffskifte, og ble satt på D-vitamin på resept. Utover det var alt perfekt ifølge endokrinologen.
Vi har brukt EL-tester et par ganger. Siden jeg fikk smiley på tredje pinnen, så har jeg igjen for en gang til.
Vi får håpe det klaffer for oss [emoji4]
 
Leit at dere også har mistet. :/

Tror mannfolk tror det er et større/lengre vindu med sjans for befruktning enn det egentlig er. [emoji14] Det er jo veldig stor forskjell fra dem som er fruktbare døgnet rundt, året rundt, til oss som har eggløsning en dag og da bare har et lite vindu på noen dager pr måned. Håper det ble klaff med det dere fikk lagt inn, og om ikke at han er litt mer med på notene neste pp. Det er dog veldig kjipt å bli avvist. Kjenner til den fra tidligere (etter vi mista så har motivasjonen til mannen økt litt mer for å time aksjeleggingen bedre, så nå er han veldig lett å få med - særlig siden jeg har prenta inn hvor kort vinduet faktisk er [emoji14] ).
Ja, han har ikke helt skjønt at vi må sette i gang når EL-testen er positiv. Det kan hende det har noe med at vi fikk det til uten å gå inn for prøving den gangen vi mistet.
 
31751f7fc8d8037f13a143639ae04f55.jpg


Denne pp-en har jeg ikke tempet, men istedet testet etter EL. Hva betyr den stiplede linja?

På fredag fikk jeg positiv EL-test, og jeg var i magen. På fredagskvelden og i går var jeg løs i magen, og kom på do flere ganger. Er dette symptomer på EL, og ikke bare tr?
 
Back
Topp