Prøve på førstemann

Blør på dag 7. Nå håper jeg at det snart gir seg. Det er på tide. Det har nesten ikke kommet noe fra i går til i dag. Heldigvis [emoji4]

Jeg vil i gang med prøvinga så fort det er mulig.
 
Woho! Lykke til!
 
Cd9 etter MAen og monitoren viser Max. Kan det stemme, eller har jeg igjen hcg i kroppen?
Blødningen er heller ikke helt ferdig. Faen....
 
Cd9 etter MAen og monitoren viser Max. Kan det stemme, eller har jeg igjen hcg i kroppen?
Blødningen er heller ikke helt ferdig. Faen....

Vil nok tro du dessverre har HCG igjen i kroppen som slår ut, i tillegg siden du ikke er helt ferdig å blø.. :/
Da jeg hadde MA i uke 9 tok det tre uker før hcgen var ute av kroppen. Fikk ikke EL før 4 uker etter aborten.

Håper det går fortere hos deg altså!! :)
 
Vil nok tro du dessverre har HCG igjen i kroppen som slår ut, i tillegg siden du ikke er helt ferdig å blø.. :/
Da jeg hadde MA i uke 9 tok det tre uker før hcgen var ute av kroppen. Fikk ikke EL før 4 uker etter aborten.

Håper det går fortere hos deg altså!! :)
Ja, det må være det som er grunnen [emoji4]
 
Kan være begge deler. Mest trolig er ikke hcg falt nok enda, men jeg hadde hcg på et sted mellom 60-78 da jeg hadde EL og ble gravid igjen i sommer (SA 6 uker og 4 uker)
Lykke til!
 
Kom på en ting mht til monitoren. Det står vel at man skal vente med å bruke den en syklus etter at man har vært gravid (også når man har mistet) pga at den da ikke vil vise riktig. Hvis man har hcg i kroppen. Så kanskje ikke rart at den viste max i går, og du fikk jo positiv g-test i dag, så da er vel ikke alt ute av kroppen enda. Lykke til denne pp og håper spiren sitter snart igjen ❤️
 
Kom på en ting mht til monitoren. Det står vel at man skal vente med å bruke den en syklus etter at man har vært gravid (også når man har mistet) pga at den da ikke vil vise riktig. Hvis man har hcg i kroppen. Så kanskje ikke rart at den viste max i går, og du fikk jo positiv g-test i dag, så da er vel ikke alt ute av kroppen enda. Lykke til denne pp og håper spiren sitter snart igjen [emoji173]️
Jeg tok fram bruksanvisningen og leste den på nytt i stad. Det står der, ja[emoji85]
Hva bør jeg måle med i stedet?
 
Jeg tok fram bruksanvisningen og leste den på nytt i stad. Det står der, ja[emoji85]
Hva bør jeg måle med i stedet?
Vet ikke. Det hadde jo slått ut på vanlige strimler også. Men igjen hvis du tester med el-strimler så ser du kanskje at den blir svakere igjen før den blir sterkere forhåpentlig.
 
Back
Topp