Prøve på førstemann

Hei. Utrolig trist å lese din historie. Jeg opplevde også MA, men min ble oppdaget på tidlig ultralyd. Jeg hadde sett hjertebank i uke 7, og hadde ingen anelse om at noe var galt. Og hele greia med hjemmeabort osv.. men det er en annen historie..
Jeg har også lavt stoffskifte, og har i ettertid undra litt på om det kan være årsaken til at det gikk galt. Jeg var innlagt på sykehus grunnet ekstrem svangerskapskvalme, og hadde jevnlig oppfølging hos lege, men ble aldri henvist til endokrinolog eller fikk noe beskjed om å øke dosen min. Jeg var nokså underdosert, og går på mye høyere dose nå Fikk du beskjed om å øke da du ble gravid?
Lykke til med prøvingen. Håper du får en ny spire snart, som sitter i 9 måneder :)
 
Hei. Utrolig trist å lese din historie. Jeg opplevde også MA, men min ble oppdaget på tidlig ultralyd. Jeg hadde sett hjertebank i uke 7, og hadde ingen anelse om at noe var galt. Og hele greia med hjemmeabort osv.. men det er en annen historie..
Jeg har også lavt stoffskifte, og har i ettertid undra litt på om det kan være årsaken til at det gikk galt. Jeg var innlagt på sykehus grunnet ekstrem svangerskapskvalme, og hadde jevnlig oppfølging hos lege, men ble aldri henvist til endokrinolog eller fikk noe beskjed om å øke dosen min. Jeg var nokså underdosert, og går på mye høyere dose nå Fikk du beskjed om å øke da du ble gravid?
Lykke til med prøvingen. Håper du får en ny spire snart, som sitter i 9 måneder :)
Uff! MA er noe dritt!
Da jeg fikk diagnosen fikk jeg med meg info å lese meg opp på. Man skal øke dosa når man er gravid. Endokrinologen ga meg beskjed om å øke med en gang jeg får positiv test. Deretter skal man følges opp ganske ofte. Fastleger vet ikke hvordan dette sjal gjøres.
 
Da har tr reist sin vei, og jeg venter på el. Denne mnd skal jeg forsøke med monitor i håp om at det øker sjansen for å lykkes.
 
Da har tr reist sin vei, og jeg venter på el. Denne mnd skal jeg forsøke med monitor i håp om at det øker sjansen for å lykkes.
Blir spennende å prøve noe nytt :) jJeg har bestilt cb el-test med dobbel hormonindikator. Jeg gleder meg nesten til neste pp så jeg kan teste det :joyful:
 
Cd 19 og fortsatt viser monitoren høy.
38 år i dag, og mannen oppfører seg som en dritt. Ikkeno hadet-kyss eller gratulasjon i dag tidlig. Fy så lei jeg er!
 
Gratulerer så mye med dagen din[emoji322]
Sender over en god klem.
Håper mannen kommer med en unnskyldning til deg, og varter deg godt opp idag[emoji178]
 
Gratulerer så mye med dagen din[emoji322]
Sender over en god klem.
Håper mannen kommer med en unnskyldning til deg, og varter deg godt opp idag[emoji178]
Tusen takk!
Ingen unnskyldning av noe slag, bare drittslenging. Jeg fikk en liten bukett som han slengte fra seg på gulvet. Han ødela hele dagen, tom på jobb.
 
Back
Topp