Prøve på en liten til ❤️

Careone

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Siden jeg er så spent og glad på å prøve å få en liten bebi til, at jeg omtrent bare tenker på det, tenkte jeg å lage en liten post her for å gjøre det litt mer virkelig nå før spiren sitter.

Er 27 år og sammen med samboer har vi en liten engel på 2 år, født oktober 2015, og nå føler både jeg og Pappan at vi er klare for å ønske velkommen en til liten engel til familien vår. Har allerede navn klare til både gutt og jente til nr.2.

Forige gang ble vi gravide på første forsøk, da hadde jeg lang syklus og egget fikk god til på å feste seg. Jeg lå med bena i været etter hver gang i sånn 20 min, noe som sikkert er tullete, men det var hvertfall veldig gøy, hehe. Det skal jeg denne gangen også, haha!

Nå har jeg veldig kort syklus på 24 dager, så håper jeg er like heldig denne gangen og egget får tid nok til å feste seg.. vet med meg selv at jeg kommer til å bli ganske skuffet om det ikke går på første forsøk nå også. Men deg er det nok bare å vikle hodet rundt nå at ikke er sikkert. Ville egentlig ventet en mnd eller to, så jeg fikk bebi på nyåret istedenfor på slutten av året. Men det er et «problem» jeg ikke gidder å ta høyde for, for vil bare bli gravid nååå. Hehe.

Førstemannen min er jente og derfor ønsker jeg meg på en måte en jente til, så jeg kan få en til av henne, haha, men det får jeg jo ikke uansett så har egentlig like lyst på gutt. Samme tenker Pappaen, men tror nok han har veldig lyst på en liten minigutt også. Så første mnd nå, prøver vi kun på el-dagen, for å heve sansynligheten for å få en gutt. Siden guttene liksom er raskere, mens jentene er mer utholdende. Men tror jeg bare orker det en eller maks to mnd, ift avslag på om jeg ikke blir gravid, så da går vi nok over til hver dag etter det, så vi er mer sikret, haha. Men helt ærlig for oss begge, har vi begge like lyst på gutt som jente. Er bare for gøy!

Første el dagen min nå er 25.mars, om jeg har regnet riktig! Så tviiiiii tvi

Ja, så da ble mitt første dagbok-innlegg litt lenger enn forventet, men sånn er det når jeg har så mye på hjertet.
 
Dette blir jo så spennende [emoji173] masse lykke til!
Bruker du el tester eller monitor for og vite når el er?
 
Dette blir jo så spennende [emoji173] masse lykke til!
Bruker du el tester eller monitor for og vite når el er?

Tusen takk❤️ Tok sånn kalkulator på appen bare, har skjønt at jeg har sånn 24-25 dagers syklus, så tok etter det! Vet ikke hvor nøyaktig det er. Faktisk alllerede ombestemt oss på å bare prøve på el-dagen, haha. Prøver hele perioden fra starten av. Tenker så mye på det!! Prøver dere også? Har du barn fra før? Har ikke fått lest så mye på dagbøkene her inne, og er relativt ny på forumet (forutenom litt bruk ved forige svangerskapet).
 
Dette blir jo så spennende [emoji173] masse lykke til!
Bruker du el tester eller monitor for og vite når el er?

Fant dagboken din nå. Fikk lest igjennom litt av det. Synes du er tøff og håper det beste for deg videre! Ikke lett.. ❤️
 
Har sjekket litt mer opp i sykluslengden og tror jeg har litt varierende fra 25-30 dager.. Så får bare kose oss hele perioden, haha.
 
Back
Topp