Prøve etter SA

LilleSpireL

Betatt av forumet
Marsipanene 2019
Hei alle sammen!

Jeg går igjennom en SA nå, men vil bare prøve igjen så fort som mulig. Hvor lenge etter en SA prøvde dere og fikk vellykket resultat?
 
For noen tar det lang tid. Og noen kort.
Jeg har hatt 3 sa og 1ma. Jeg vet va du går i gjennom.
Min kropp fikk en veldig ustabil syklus. I tillegg en stor påkjenning i kroppen. Men ble gravid og mistet på nytt. Hele 3 ganger.
 
Jeg gikk igjennom en SA for noen uker siden. Og vi hoppet rett på prøvingen. Litt mer uforutsigbar syklus, men har holdt kontroll på den gjennom el-tester og basaltemperatur. Føler ikke jeg har noe tid å miste med tanke på at jeg nærmer meg 40.

Om vi lykkes eller ikke vet jeg ikke enda. Begynner å teste neste uke.

Lykke til❤️ Vet hvordan du har det❤️
 
Hadde ma i slutten på april i fjor . Klaffa i juni igjen , men ma igjen i september , kjemisk i oktober og mulig kjemisk desember med tanke på skugge strek . Hadde negativ test etter en uke på ma og syklus tilbake i normalen . Så her venta vi ikke lenge . Dessverre klaffa det ikke denne mnd . :Heartred
 
Da jeg mista i august, klaffet det igjen med en gang til meg. Men mista dessverre i uke 11
 
Jeg har mistet flere ganger og har heldigvis stort sett gått rett i syklus igjen. Har også blitt gravid innen kort tid :joyful:
Mini satt syklusen etter en SA, hadde da hatt 3 SA på 7pp.
Er gravid nå (15+0) den satt på pp2 etter SA.

Masse lykke til:Heartred
 
For min del gikk jeg rett i syklus etter å ha mistet akkurat uke 5+0. Klaffet rett etter, men var uheldig og opplevde MA som er oppdaget i uke 8, og får se hvordan syklus er etter det nå! Ifølge alt jeg har lest i forbindelse med å miste & prøve kort tid etter så er sjansen for å bli gravid igjen mye større enn vanlig.
 
Back
Topp