Prøvd i over ett år

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Hei![emoji4]

Vi har vært aktive prøvere i 15 snart 16 mnd og har desverre hatt 1 SA.
Tester etter el med eltester hver pp, og legger merke til at jeg ikke har el hver mnd. Prøvde ut temping men det var ikke noe for meg.
Jeg har også lange og til tider ustabile sykluser.
Har du noen tips til hva vi kan prøve for å endelig få to fine streker??[emoji120]

Har kontaktet legen min, men hun sa vi skulle prøve litt til før utredning[emoji22]

Er det noe spesielt mannen kan prøve?

Jeg tar folat og vitaminer daglig. Går ofte turer og prøver å få med meg svømmetrening hver uke.

Vi vil så gjerne få det til snart. 15 mnd og utallige negative tester tærer virkelig på humøret...
 
Hei!
Det er fullt forståelig at prøving over tid tærer på humøret og tålmodigheten.
Noen har dessverre veldig ujevne sykluser og det kan da være vanskelig å vite når eggløsningen kommer.
Det er bra at du tar folsyre og holder deg i form, fortsett med dette!:hello2
Det vi evt kan tilby for mannen din er en hjemmetest som tester sædkvaliteten, https://www.komplettapotek.no/produ...nnens-underliv/swimcount-saedtest#productinfo

Ellers blir det å høre med legen din igjen om dere kan få en henvisning til en fertilitetsklinikk. Det er ofte ventetid på de offentlige klinikkene, og det er jo ikke noe i veien for å fortsette å prøve på egen hånd mens dere venter på time på en klinikk.

Ønsker deg lykke til og at det går i orden for dere snart:)

Hilsen Inger Marie
 
Back
Topp