Prøvd i 2 år. Venter på IVF ❤️

CD 11

Tempen går i skremmende lik kurve som forrige syklus. Håper bare den ikke blir lik i dpo-land [emoji85]
IMG_2955.jpg

Dagens EL-testing skjer kl 17 i dag. Har mye murringer, så er spent på hva den viser i dag. Om det er noe stigning eller lik som i går.
 
CD 11

Tempen går i skremmende lik kurve som forrige syklus. Håper bare den ikke blir lik i dpo-land [emoji85]
Vis vedlegget 247685
Dagens EL-testing skjer kl 17 i dag. Har mye murringer, så er spent på hva den viser i dag. Om det er noe stigning eller lik som i går.

Spennende :D
 
Fortsatt status quo i eggstokkene her.
IMG_2961.JPG
 
Omg! Våknet til tidenes beste telefon i dag [emoji7] Avd. for assistert befruktning på Haukeland ringte meg i dag og lurte på om vi ville komme inn til forsamtale på torsdag om en uke!! [emoji2] Har egentlig ikke time før 9.mai, så jeg jublet når jeg takket ja til timen! Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er nå! [emoji173]️ Endelig litt fremgang [emoji173]️ Så da blir det mest sannsynlig forsøk FØR sommeren fremfor ETTER sommeren! [emoji7]
 
Det var jo kjempeflotte nyheter!! :Heartred:Heartred
 
Hurra! Så greit at du får time tidligere! Hadde håpet vi kunne være i assistert august sammen, men det er helt greit om du brøyter vei for oss altså :Heartred
 
Hurra! Så greit at du får time tidligere! Hadde håpet vi kunne være i assistert august sammen, men det er helt greit om du brøyter vei for oss altså :Heartred

Føles som å ha vunnet i Lotto! [emoji28] Hadde sett for meg assistert august med deg også. Men uansett så skal jeg følge deg tett på veien [emoji173]️ Håper det blir forsøk i mai/juni på oss nå.
 
Omg! Våknet til tidenes beste telefon i dag [emoji7] Avd. for assistert befruktning på Haukeland ringte meg i dag og lurte på om vi ville komme inn til forsamtale på torsdag om en uke!! [emoji2] Har egentlig ikke time før 9.mai, så jeg jublet når jeg takket ja til timen! Ord kan ikke beskrive hvor glad jeg er nå! [emoji173]️ Endelig litt fremgang [emoji173]️ Så da blir det mest sannsynlig forsøk FØR sommeren fremfor ETTER sommeren! [emoji7]


Ååååh, så fantastisk bra ❤️❤️
 
CD 12 og EL testen er fortsatt negativ. Tenker vi venter til å morgen med å legge inn de første aksjene.

Akkurat nå tenker jeg at kanskje det ikke er så ille om det ikke går denne pp heller, fordi vi skal til forsamtale på torsdag. Men vi må uansett prøve. Dersom vi får innsett i mai/juni, så får vi plutselig en februar/mars 2019 baby hvis alt går som det skal, istedenfor en desember 2018 baby hvis det klaffer denne pp. Blæ, hater å være prøver! Vil bare bli gravid nå slik at alt dette prøvestyret kan gi seg, og vi kan se fremover og planlegge fremtiden. Akkurat nå står alt på stedet hvil føler jeg.... Planlegger ikke noe ferie til sommeren heller mtp at vi ikke aner hvor vi står i løpet. Skal vi ha uttak og innsett? Er jeg gravid? Er jeg ikke gravid? Opplever vi noe aborter? Gad, blir helt stressa av alt dette.

Jeg er sykemeldt ut neste uke, og hadde trodd at en sykemelding kan være med på å senke stressnivået rundt alt dette. Men det gir jo bare enda mer tid til å tenke, surfe, lese og gråte over alt som har med prøving å gjøre. Vet ikke om jeg klarer å holde ut som sykemeldt i 10 dager til [emoji85]
 
Syns det er litt artig at det er vår time dere har fått tildelt :D
 
CD 13

Utfloden er begynt å bli vannete, og det føles som at EL er i rute til mandag. De første aksjene er lagt inn i dag, men vurderer at dagens aksjer ikke gjør så mye annet nytte enn å «rense opp» i systemet til sambo. Det har vært sjeldne utløsninger som følge av sykdom, ulykke og stress. Så dagens aksjer har jeg ikke mye tro på. Nå blir det å satse på morgendagens, søndagens og mandagens aksjer [emoji1360]
IMG_2969.jpg


Fascinerende hvor lik tempen er hittil fra forrige syklus og nå.
IMG_2968.jpg


I dag skal sambo ut med gutta, og jeg får besøk av kusine og tante på tacokos [emoji5] Denne hjertehelgen har jeg gledet meg til [emoji173]️ I morgen blir det sushi og champagne-kos hjemme med sambo + babymaking [emoji173]️
 
CD 14

Tempen gjorde et større drop i dag, så jeg håpte EL var like rundt hjørnet. Men jeg kan aldri huske å ha fått en SÅ negativ EL-test før, så ikke tenke meg at EL er i rute til mandag [emoji52] Kjipt!
IMG_2979.JPG

IMG_2980.jpg
 
CD 15

Endelig litt stigning å se på EL-testene! Ser ut til at det blir noen dager forsinket, men nå er det registrert stigning jaffal. Og det er bra! [emoji2][emoji1376]

Øverste er i går, nederste er i dag.
IMG_2991.JPG

Tipper den blir positiv i morgen kveld eller tirsdag. Passer egentlig fint, for i dag har vi begge vært på legevakten med kattebitt og ryggprolaps [emoji85] Herregud! Prøvde å legge inn aksjer før legevakten, men det var så ille for han da stakkars at vi måtte bare kjøre ned der med engang.
 

Vedlegg

  • IMG_2991.JPG
    IMG_2991.JPG
    178 KB · Visninger: 87
CD 16

Tempen synker og synker, og i dag oppdaget jeg EL slim! [emoji7] Kan se ut til at litervis med grapefruktjuice har hjulpet på. Tok en EL-test også som viser stigning. Den var ikke positiv nå, men mine EL-tester blir aldri positiv på formiddagen. Har bare èn EL-test igjen nå, og hundrevis på vei i posten. Håper noen av dem kommer i dag slik at jeg kan teste flere ganger for dagen.

I følge kurven fra forrige syklus, og dens likhet med dagens syklus, så kan de se ut til at EL kanskje kommer i dag likevel. Hvis ikke så tror jeg den kommer i morgen [emoji4] Venter på at mannen skal komme hjem fra kiropraktor slik at vi får sendt inn noen soldater.
IMG_3008.jpg
 
Så deilig med stabile kurver. Du ser alltid hvordan ting ligger an :D
Håper virkelig dette er mnd :D
 
Back
Topp