Potte tett!

Sullla

Betatt av forumet
Døøør er så tett i nesa!! Har vært det i over en måned nå. Virker som at jeg ble tett med en gang spira satt‍♀️ hjelpes! Må bare understreke st jeg ikke er eller har vært forkjølet..

Sist svangerskap kom det senere, men varte i 3-4 måneder?!?! Hjelpes! Hadde helt glemt hvor dritt dette er[emoji43]
 
Uff, du har min sympati! Tett nese er det verste jeg vet så jeg krysser fingrer og bein (litt sent for sistnevnte kanskje, hø hø:hilarious:..) for at jeg slipper det i svangerskapet!
Kan man bruke vanlig otrivin nesespray som gravid?
 
Uff, du har min sympati! Tett nese er det verste jeg vet så jeg krysser fingrer og bein (litt sent for sistnevnte kanskje, hø hø:hilarious:..) for at jeg slipper det i svangerskapet!
Kan man bruke vanlig otrivin nesespray som gravid?

Det kan man! Men ikke hver dag i 4 måneder[emoji23] kommer til å slite med søvn om jeg ikke kan ta nesespay om kvelden
 
Det kan man! Men ikke hver dag i 4 måneder[emoji23] kommer til å slite med søvn om jeg ikke kan ta nesespay om kvelden

Ja... Der sa du det! Tenkte ikke så langt, jeg:shifty::hilarious: Uff, nei daaaa vet jeg ikke hva man kan gjøre for den tette nesen i så mange måneder.
Har du prøvd tigerbalsam eller noe sånt under nesen?
 
Det kan man! Men ikke hver dag i 4 måneder[emoji23] kommer til å slite med søvn om jeg ikke kan ta nesespay om kvelden
Synes sånn neseskyller hjelper om man tar en runde rett før man legger seg. Minuset der er jo at det kjennes helt rart ut å skylle saltvann gjennom nesa. :p Har fått mindre hodepine etter jeg starta med det, så her var nok bihulene litt tette også.
 
Jeg har også problemer med tett nese. Fikk resept på en nesespray, Avamys, en kortisonspray som legen mener er ok å bruke under svangerskap.
Den hjelper veldigxsmile9
 
Jeg har også problemer med tett nese. Fikk resept på en nesespray, Avamys, en kortisonspray som legen mener er ok å bruke under svangerskap.
Den hjelper veldigxsmile9

Takk fo tips! Skal høre med legen på 12ukers kontrollen om det ikke blir bedre
 
Er også utroolig tett i nesa! Helt forferdelig nå når det er så varmt! Spesielt på morningen, varmt på rommet, man er tett i nesa.. hjeelpes
 
Back
Topp