Positive fødsels-minner? *godeminnertråd*

M

Moderator Tonje

Guest
Noen positive fødselsminner å dele med de andre jentene? Bare de gode tankene og følelsene man evt sitter igjen med av minner. Hopp over det andre akuratt her... (kan evt ta en egen tråd med det andre).
Hva husker dere av godt fra fødselen deres?
 
Jeg husker veldig godt at jeg hadde en fantastisk lege som hjalp meg med å skikkelig presse ut ungen:)
Men det beste var å få holde min egen baby, ble helt overveldet av gode følelser. Jeg lo, smilte, gråt litt og var overlykkelig over den lille som var kommet til verden
 
Jeg hadde verdens søteste JM som tok imot Benjamin. Blir helt rørt når jeg tenker på henne. Ellers så må det være den følelsen av at man endelig er ferdig og når man da i tilleg får lille vidunderet på magen så kan ikke ting bli bedre :)
 
Hadde ei fantastisk jordmor!! Som var med og hjalp meg å få ein fin fødselsopplevelse :)
 
Det var ikke halvparten så vondt med rier som det jeg hadde innstilt meg på :) uvirkelig følelse å få knøttet opp til brystet og se at han er frisk og fin og verdens skjønneste lille skapning...♥ dette vil jeg gjøre flere ganger! Hehe..
 
Back
Topp