Positiv?

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Er denne positiv?
Trenger flere testeksperter svar!!! :D
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    683,2 KB · Visninger: 86
Ser jo streken godt. Så jeg ville tolket den som positiv.

Gratulerer så mye:)
 
Ser en svak strek :) ta en ny om en dag eller to så skal du se den blir sterkere! Prøv en digital en, så slipper du å tolke ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ser en svak strek ja... så den ser positiv ut... Tester du veldig tidlig???
 
Nei, er 5 dager over ikm, så skal ta blodprøve idag ... Har gått på conludag, så kan være at det har klusset litt
 
Nei, er 5 dager over ikm, så skal ta blodprøve idag ... Har gått på conludag, så kan være at det har klusset litt
Ser jo streken. Men jeg ville vært litt skeptisk til den 5 dager over ikm :(
Har du prøvd noen andre tester?

Håper blodprøvene gir deg noen gode svar! :)
 
Åja. 5 dager over ikm. Da misforsto jeg. Trudde du testet tidlig. Beklager det.

Men bra du skal ta blodprøver, så du får ett sikkert svar.
Lykke Lykke til. :)
 
Har tatt andre tester og, de var svakere, og denne har definitivt blitt sterkere, men kan jo hende dette er tidlig, ettersom jeg har gått på conludag, og forskjøvet hele syklusen, det vet jeg ikke :eek: men med mi første, så kom ikke strek nr 2, før etter 12 timer, og det var dagen før ikm, så kan være sen hcg ... Og da var jeg gravid. Blir spennende
 
Har tatt andre tester og, de var svakere, og denne har definitivt blitt sterkere, men kan jo hende dette er tidlig, ettersom jeg har gått på conludag, og forskjøvet hele syklusen, det vet jeg ikke :eek: men med mi første, så kom ikke strek nr 2, før etter 12 timer, og det var dagen før ikm, så kan være sen hcg ... Og da var jeg gravid. Blir spennende
Men det lover jo godt! :)
Også hvis du har den erfaringen fra før så er det jo veldig spennende! :D

Hva er conludag? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
En minipille
Vi skal prøve på nr 2 iår, men min søster gifter seg neste vår, så er jeg forlover, så derfor minipille en liten periode, men så feil kan man ta :D men uansett velkommen, og mer enn ønsket!

Legger med et nytt bilde når den er tørket.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    304 KB · Visninger: 63
Sniker fra desemberforumet ;) akkurat sånn var min test også på første test. Gratulerer ;)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Den så positiv ut :) Rart at den er så svak fem dager etter IKM, da.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den så positiv ut ja =) Gratulerer =)
 
Jeg ser streken;)


<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
 
Back
Topp