Positiv el, gravid ?

482344b61259b2d4d7fb6cbe076e67a5.jpg


Dagens test. Bare en strek, vet ikke helt om jeg skal le eller gråte [emoji85]
 
Dagens test. Bare en strek, vet ikke helt om jeg skal le eller gråte [emoji85]

Ikke gi opp håpet helt enda. Ved min lille erfaring slo eggløsningstestene ut flere dager før graviditetstesten gjorde det.

Jeg er i samme båt nå. Skulle hatt eggløsning for en uke siden (hadde de vanlige tegnene på EL. Og test nr. 2 på bildet.) Men se nå den siste testen!? Graviditetstesten er kritthvit -- men så er det jo enda en uke til IKM.

...Egentlig er jeg livredd for at dette bare gir meg falske forhåpninger. Så føler med deg... Men vi håper vel litt til?
image (1).jpg
 
Ikke gi opp håpet helt enda. Ved min lille erfaring slo eggløsningstestene ut flere dager før graviditetstesten gjorde det.

Jeg er i samme båt nå. Skulle hatt eggløsning for en uke siden (hadde de vanlige tegnene på EL. Og test nr. 2 på bildet.) Men se nå den siste testen!? Graviditetstesten er kritthvit -- men så er det jo enda en uke til IKM.

...Egentlig er jeg livredd for at dette bare gir meg falske forhåpninger. Så føler med deg... Men vi håper vel litt til? Vis vedlegget 229424

Vi håper litt til enda [emoji173]
 
Når har du IKM?

Min siste EL-test fra i går var enda mer positiv! (teststreken var tydeligere enn kontrollstreken!) - men nå er jeg tom, og må leve i ikke-teste-land frem til g-tester kommer i posten. ...

Testene forteller jo egentlig ikke så mye - utenom spekulasjoner, men føler meg likevel ut av kontroll når jeg ikke har noen form for test å analysere :p
image (2).jpg
 
Når har du IKM?

Min siste EL-test fra i går var enda mer positiv! (teststreken var tydeligere enn kontrollstreken!) - men nå er jeg tom, og må leve i ikke-teste-land frem til g-tester kommer i posten. ...

Testene forteller jo egentlig ikke så mye - utenom spekulasjoner, men føler meg likevel ut av kontroll når jeg ikke har noen form for test å analysere :p
Vis vedlegget 229564

I går :eek: så skjønner ikke stort [emoji85]
 
Hvordan endte dette ? :)
 
Går gjennom det samme nå! Har tatt eggløsningstester som aldri ble negative. Tok graviditetstest og sannelig er jeg gravid![emoji1373] så ja, de slår ut på graviditet [emoji5]
 
Back
Topp