Positiv CB, negativ RFSU

LillyBE

Glad i forumet
Hei,
Må bare høre om noen har erfaringer. I går testet jeg positivt med A1-test. I dag positiv CB pluss, men nesten helt blendahvit RFSU-strimmel på samme morgenurin. Hvordan er det mulig? Jeg har lest endel negativt om RFSU-testene men...angrer bittert på at jeg tok den. Gleden over positiv test ble plutselig til stor bekymring...
 
Ikke tenk så mye på det, RFSU er virkelig ræva!! Ikke verdt pengene de koster eller tiden man bruker på å ta de...
Gratulerer forresten :)
 
Jeg har også bare lest negativt om RFSU, så ikke legg så mye i den. Konsentrer deg heller om de du har fått som er positive :)
 
Ikke tenk så mye på det, RFSU er virkelig ræva!! Ikke verdt pengene de koster eller tiden man bruker på å ta de...
Gratulerer forresten :)

Takk :) Jeg visste virkelig ikke at de var SÅ elendig! Googlet endel (såklart, hehe) og leser mye negativt...CB viste et fint pluss. Helt utrolig at det kan være SÅ forskjell. Blodprøve i morgen gir meg vel uansett et svar :)
 
Jeg har testet både negativt og positivt på rfsu. Negativ når jeg ikke var gravid, og positiv (på 10 rsfu-tester. Se - profilbilde) nå, og jeg er gravid[emoji4] så tror det varierer litt! Jeg ble anbefalt rfsu, og anbefalt å holde meg unna cb[emoji28]

Uansett, gratulerer så mye[emoji7][emoji1376]
 
Jeg har testet både negativt og positivt på rfsu. Negativ når jeg ikke var gravid, og positiv (på 10 rsfu-tester. Se - profilbilde) nå, og jeg er gravid[emoji4] så tror det varierer litt! Jeg ble anbefalt rfsu, og anbefalt å holde meg unna cb[emoji28]

Uansett, gratulerer så mye[emoji7][emoji1376]

Takk :) dine tester er jo kjempe fine!! Skulle ønske min hadde blitt sånn også så hadde jeg sluppet å bekymre meg, hehe...
 
Takk :) dine tester er jo kjempe fine!! Skulle ønske min hadde blitt sånn også så hadde jeg sluppet å bekymre meg, hehe...

Ja, det skjønner jeg..[emoji4] får håpe blodprøve gir deg like positivt resultat som cb! Lykke til[emoji1]
 
Første gang jeg var gravid testet jeg negativt med rfsu sin og positiv med clearblue digital ville ikke brydd meg om rfsuen... tenker du er gravid
 
Ser ut som det ender dårlig. Hcg på 44 i dag, 15 dpo. Uansett burde RFSU vært positiv i går. Dropper å kjøpe den testen neste runde :) takk for svar alle sammen. Denne IVF-karusellen er TØFF!
 
Back
Topp