Pokemon Go

Sambo løper rundt med dette og nå vil jeg og laste ned. Må jo være utrolig gøy og dra med seg barna på dette:D men nå har jeg prøvd 2 ganger. Hver gang jeg trykker på last ned apk knappen får jeg opp hauevis med virus varsel. Jeg har avg på tel så jeg får ikke virus, men blir bare redirecta til å laste ned mye annet tull og det ender mer at jeg bare må avsluttet uten å få lasta ned... Hva må jeg gjør?

Har ikke android selv så jeg har dessverre ingen anelse
 
En gutt har lagt ut i lokale salgsgruppa i kommunen vår at han går 10 km for å klekke egg for en for 150 kr :p Og ymse andre priser da også. Han kunne visst gå hele dagen han å fange for andre hahahaha

Hahaha :p
 
Fikk beskjed at den er sluppet i resten av Europa nå ^^

Men gaaah, jeg slettet den versjonen jeg hadde fordi jeg ikke fikk gjort kjøp i den, og nå får jeg opp at artikkelen ikke lengre er tilgjengelig når jeg vil laste ned fra rett app store. :( laster vel ned fra den australske igjen da, hvis det ikke funker etterhvert, man da blir det vel ikke noe spill i dag siden jeg er fri for incense og ikke skal til noen by.
 
Lasta ned, se om jeg finner noen her når vi skal ut etterpå.
 
Den er i alle fall sluppet for Android i Norge:)
 
Vet du hvordan man finner den som er sluppet ut her i Norge? Får bare opp den ulovlige app store

Du må ho logge tilbake på din norske apple id, og sette norge som region, så må du slette den appen du alt har for å kunne laste ned på nytt. Gitt at du har iphone i alle fall. :)
 
Virke som eg ikke trenge å avinstallere den eg hadde, gikk inn på app store for å se og der stod deg jamen meg at eg hadde lasta ned, på kommentar felte stod det kommentare som endelig i Norge :-D så tror ikke folk som alt har den på Android mobil må slette den versjonen dem alt har
 
Virke som eg ikke trenge å avinstallere den eg hadde, gikk inn på app store for å se og der stod deg jamen meg at eg hadde lasta ned, på kommentar felte stod det kommentare som endelig i Norge :-D så tror ikke folk som alt har den på Android mobil må slette den versjonen dem alt har

Jeg kunne fint spilt med den jeg har også, men vil ha mulighet til å kjøpe i spiller, og det går ikke når appen ble lastet ned gjennom australsk appstore. Virker som om serverne i stor grad er nede i dag uansett, da spillet ble sluppet i 26 land samtidig er det nok mye trykk.
 
Hvordan fungerer pokestops? Var en drøss av dem her men hva skal man gjøre på dem?
 
Jeg kunne fint spilt med den jeg har også, men vil ha mulighet til å kjøpe i spiller, og det går ikke når appen ble lastet ned gjennom australsk appstore. Virker som om serverne i stor grad er nede i dag uansett, da spillet ble sluppet i 26 land samtidig er det nok mye trykk.
Ah okei, det var jo logisk :-D

Men må man begynne på nytt? Eg som skulle til byen og fange pokemon også funke det ikke :-( typisk..
 
Last edited:
Vi spiller eg og sambo :p
Er en gym rett over veien ved huset våres (utenfor Kyrkjen :p ) vi bur på landet sånn sett da så er ikke så mye her heller. Og er noen guttenger i nabolaget som er stadig ute og fanger alle Pokémons-ene men vi har fått noen :p
Har også en gul gameboy color og har pokémon der også, men synes denne er ganske genial :p
 
Hvordan fungerer pokestops? Var en drøss av dem her men hva skal man gjøre på dem?

Du bare drar fingeren over sirkelen med bildet, og når den snurrer får du gratis pokeballer, egg og andre ting :)
 
Vi spiller eg og sambo :p
Er en gym rett over veien ved huset våres (utenfor Kyrkjen :p ) vi bur på landet sånn sett da så er ikke så mye her heller. Og er noen guttenger i nabolaget som er stadig ute og fanger alle Pokémons-ene men vi har fått noen :p
Har også en gul gameboy color og har pokémon der også, men synes denne er ganske genial :p

Ingen andre kan bruke opp pokemonene som er i spillet, hvis man går to sammen kan man finne samme pokemon, men begge kan fange den, ut fra det jeg har forstått.
 
Back
Topp