Pokemon Go

Jeg var ikke i målgruppen for pokemon sist, og aner ikke hva pokestop eller gym er engang, men det finnes et par slike stop på øya ser jeg. Ikke at jeg altså aner hva jeg skal med dem.
 
Jeg fikk ikke til første gangen jeg prøvde, men andre gangen fikk jeg opp alternativet "none", og da gikk det. Siden har jeg logget tilbake på min vanlige apple id, så vil tro jeg kan gjøre kjøp derfra hvis jeg vil, har ikke prøvd.

For de som måtte være interessert fant jeg et kart som viser pokestops og gymmer som folk har lagt inn til nå.
EN i hele området hvor jeg bor... :p Men blir gøy de gangene vi skal forbi steder med stops da. :)
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zZsTX84smDDHUsQFL-JGE9CvEz0
Oi, var jo allerede lagt inn 5-6 stk her i området! :O
 
Oi, var jo allerede lagt inn 5-6 stk her i området! :O

Krysser fingrene for at det finnes noen i nærmeste by, bare ingen som har lagt dem inn på kartet enda. :p Veldig rart at et av småstedene har en pokestop, men ikke de to byene som finnes her :p
 
Hva er disse stroppene??
 
Fant 3 stk på 1.6 km :p Middagslaging nå
 
Hva er disse stroppene??

Det er bare et sted hvor de som bruker appen kan finne gratis ting til spillet, som pokeballer, egg og potions. :)
På gym kan man konkurrere eller sette fra seg pokemon.
 
Men gikk en hel ungdomsgjeng bak meg også å leta.... Lo litt for meg selv da haha.
 
Hva er dette? Ut å lete etter pokemons? Blir det litt det samme som geocaching? Legges det ut pokemonfigurer? #noob

(Jeg er for gammel til å ha vært i målgruppa for pokemon, min 10 år yngre søster samlet på kort og så det på tv :p )
 
Hva er dette? Ut å lete etter pokemons? Blir det litt det samme som geocaching? Legges det ut pokemonfigurer? #noob

(Jeg er for gammel til å ha vært i målgruppa for pokemon, min 10 år yngre søster samlet på kort og så det på tv :p )

Kan vel sammenlignes, men det er kun snakk om digitale figurer her. Man må ha appen åpen så finner man pokemon rundt seg og kan fange dem :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Krysser fingrene for at det finnes noen i nærmeste by, bare ingen som har lagt dem inn på kartet enda. :p Veldig rart at et av småstedene har en pokestop, men ikke de to byene som finnes her :p
Er nok bare ikke lagt inn enda. Jeg bor i en liten sørlandsby med ~15.000 innbyggere liksom. :p kan tenke meg det kommer enda flere når det blir lagt ut.
 
Er nok bare ikke lagt inn enda. Jeg bor i en liten sørlandsby med ~15.000 innbyggere liksom. :p kan tenke meg det kommer enda flere når det blir lagt ut.

Nord her, under 10 000 i hele konmunen :p ca 4500 i nærmeste by. Men noe må det da være når det ligger en pokestop på et sted halvannen time herfra, der bor det ca 1300 i hele kommunen liksom :D
 
Hehehe. Jeg og mannen lasta ned i går og vi ble skikkelige supernerder! :D Litt som å oppdage det gøye man hadde når man var 12! Skikkelig latterkrampe på meg når mannen vandrer rundt i hagen og «YES! Fikk an!» Vi var ute på date i går kveld og på veien hjem måtte jeg ta en usving på mannen fant er slikt landemerke :D Man får jo faktisk fua opp av sofaen, selv om jeg serdeles klar over at jeg nok ikke er i målgruppa ;) Men voksne må få leke litt de også
 
Hehehe. Jeg og mannen lasta ned i går og vi ble skikkelige supernerder! :D Litt som å oppdage det gøye man hadde når man var 12! Skikkelig latterkrampe på meg når mannen vandrer rundt i hagen og «YES! Fikk an!» Vi var ute på date i går kveld og på veien hjem måtte jeg ta en usving på mannen fant er slikt landemerke :D Man får jo faktisk fua opp av sofaen, selv om jeg serdeles klar over at jeg nok ikke er i målgruppa ;) Men voksne må få leke litt de også

Har inntrykk av at det er flest voksne som spiller dette nå, selv om det sikkert er mange barn også. :p
 
Back
Topp