Poeng på utfordringen

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Skulle laget denne tråden tidligere i uka, men har glemt det.

Hva skal vi gjøre hvis noen regner feil på utfordringen?
Det som har vært mest av er at noen har summert for lite. Summerer man for mye så endrer jeg selvfølgelig til det som er riktig. Men hva om deltageren har summert for lite, hva da?

Jeg har brukt å quote de som har telt feil så de får rettet det opp. Men det er jo ikke sikkert de er pålogget mer den dagen etter innveiing, så da blir det jo ikke endret. Men hva hvis de ikke retter summen innen fristen, skal jeg da ta den summen de har skrevet? At det blir på dem selv at de har summert for lite?

Det tar mye tid å gå gjennom alle summene. Vi er nå 30 deltagere igjen, så hvis alle leverer så tar det tid å gå igjennom alle tallene. Kanskje jeg gjør for mye med å telle over alle sammen og ikke bare går etter totalbeløpet dere skriver?

Si hva dere mener.


Husk å dobbel sjekke poengene deres!!
 
Jeg synes det skal lønne seg å telle riktig! Og det er jo kjipt at du må regne over alt.. Men, noen må jo for å hindre feil?!

Uansett. De som regner for lite, får for lite. De som regner for mye, får trekk på 50 elns?
 
Jeg er vel blant dem selv som har regnet feil, og jeg mener at jeg selv må stå til ansvar for det ;) gikk glipp av 60 poeng, men sånn er det bare...
 
Jeg synes det skal lønne seg å telle riktig! Og det er jo kjipt at du må regne over alt.. Men, noen må jo for å hindre feil?!

Uansett. De som regner for lite, får for lite. De som regner for mye, får trekk på 50 elns?
Jo noen må jo sjekke at alt er riktig, for man ønsker jo at det skal være rett :) Men må regne over flere ganger hvis tallene mine eller de det gjelder er ulike, bare for å være sikker på at jeg har telt rett før jeg quoter noen om å endre. Generelt så har det vært rett summer, og de få som ikke har hatt det har som regel endret det før fristen.
 
Så så langt er man enig om at hvis man har telt for lite, og ikke endret etter en påminnelse innen fristen, så går man glipp av de poengene.
 
Back
Topp