Podcaster. Tips!

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Jeg er nybegynner på å lytte på podcast, og startet fordi mammabanden på snap i dag snakket om det. Jeg har nå lyttet til babyverden sin ang navn og foreldrerådet sine.

Har dere noen tips om noen gode podcaster som jeg kan følge og lytte til. Det er jo helt perfekt å ha dette i øra når man ikke skal bevege seg så mye uansett. Og perfekt til å lytte når man ligger å nyter solen[emoji295]️
For dere som ikke lytter til podcast og tenker det er kjedelig, prøv! Det er virkelig behagelig å bare å ligge å lytte når man ikke har energi, men ikke er trøtt hele tiden[emoji1305][emoji1316][emoji295]️
 
Jeg liker Tusvik og Tønne, og Harm og Heggset på underholdningssiden. «Hele historien» fra NRK er opplysende og fin. Og for graviditeten synes jeg den svenske «vattnet går» er god, men jeg leser beskrivelsen først og hører bare på de jeg tenker at ikke vil skremme meg. :)
 
Har hørt på podcast i flere år, sliter med å sove om jeg ikke har det på om kveldene faktisk[emoji28][emoji87]

De jeg hører på er Tusvik & Tønnne, Lørdagsrådet, P3morgen, Siri og de gode hjelperne, Misjonen med Antonsen & Golden, Babyverden og Ulrikkes verden.
 
Back
Topp