Pms ??

M

My heart

Guest
Noen andre som reagerer på pms? Jeg merker at jeg blir nedstemt før mensen, litt tomhetsfølelse og småangst på en måte..

Bare meg som er slik?
 
Jeg gjør ikke det nei. Men så lenge siden jeg har hatt mensen også nå da. Har spiral.

Men eldstejenta i hus blir sur og gretten og fryktelig bitchy gitt [emoji23] Kjempegøy for oss
 
Ja, jeg sliter med pms. Nedstemt, kort lunte,veldig sår og masse kviser. Ikke nok med det så får jeg vonde pupper og de vokser 1-2 størrelser, før de blir seg selv når jeg får mensen.
Slitsomt [emoji15]
Min mamma hadde akkurat det samme og hun sier at femal kjøpt på helsekost fungerte for henne. Jeg skal prøve, vært ett forsøk [emoji4]
 
Nei, og det er bra! Jeg har humørsvingninger uavhengig av syklus, det hadde nok blitt litt mye for mannen med pms I tillegg ^^
 
Ja, jeg sliter med pms. Nedstemt, kort lunte,veldig sår og masse kviser. Ikke nok med det så får jeg vonde pupper og de vokser 1-2 størrelser, før de blir seg selv når jeg får mensen.
Slitsomt [emoji15]
Min mamma hadde akkurat det samme og hun sier at femal kjøpt på helsekost fungerte for henne. Jeg skal prøve, vært ett forsøk [emoji4]
Akkurat samme her.. blir ikke sur og sint, men blir nedfor uten grunn.. skal prøve dette på helsekost
 
Jeg blir veldig følsom, type hissig/ kort lunte og tar fort til tårene. Nå har jeg satt inn hormonspiral og har ikke merker noe pms tegn. Har kun hatt den i 3 mnd og mensen én gang da, så det gjenstår å se om det forblir sånn.
 
Jeg merker nok og PMS en del :/ utrolig slitsomt....
 
Back
Topp