PMS

Frk. H

Kan det ikke skje already?
Sensommerbarna 2016
Oh my... Begynte på p-piller etter seksukerskontrollen, og har utsatt mensen helt til nå. Og jeez... Jeg har aldri slitt med pms før, men nå veit jeg hvordan det føles.

Har vært ekstra hakkete og brå i praten, har måtte sagt unnskyld et par ganger uten å helt hatt en grunn for reaksjonene mine på helt vanlige ting.

Igår og idag har jeg grått nesten uten stopp.

Hvor lenge skal det vare? Blir gal! Samboeren min blir smågal snart han og. Hahaha.. Kvinnekroppen altså. For en merkelig skapning.
 
Jeg har heller aldri hatt noe særlig pms-plager tidligere, men NÅ! Herregud det var helt ille[emoji85] Jeg startet vel med å bli i dårlig humør et par dager før mensen, og var rett og slett nesten konstant sinna gjennom hele mens-perioden. Prøvde jo å beherske meg, var jo klar over det, men det kokte liksom inni meg!
Dette var første gang mensen kom tilbake etter fødsel, antagelig fordi jeg startet på p-piller, så håper det var en engangsforeteelse fordi kroppen reagerte på nye hormoner eller noe sånt. Hvis ikke må jeg bare slutte på de p-pillene igjen, for jeg orker ikke ha det sånn hver måned.
Vi er iallfall flere[emoji28]
 
Samme her. Jeg har aldri vært SÅ kokko med pms før. I går ville ikke vesla sove og jeg klikket. Gråt og gråt og kjente på et voldsomt sinne.. jeg bjeffer til gubben og JAH.. er helt kokko[emoji23]
Men det roer seg...[emoji4]
 
Back
Topp