Plutselig hyppig avføring

Bkno7397882

Andre møte med forumet
Mini på drøye 4måneder har til nå vært avføring en til tog anger i uken.. nå de siste to dagene har hun bæsjet maaange ganger om dagen typ 8-10. Ikke så mye hver gang men kornete sitrongult og helt vannete..

Noen andre som har opplevd at mønsteret plutselig endres så sent? Kan det skyldes varmen?
 
Mini på drøye 4måneder har til nå vært avføring en til tog anger i uken.. nå de siste to dagene har hun bæsjet maaange ganger om dagen typ 8-10. Ikke så mye hver gang men kornete sitrongult og helt vannete..

Noen andre som har opplevd at mønsteret plutselig endres så sent? Kan det skyldes varmen?

Nøyaktig det samme her! Lillebror hadde bæsjebleie ca hver dag før, så mistenker jeg han fikk diaré i 3-4 dager og etter det har han hatt rundt 8 bæsjebleier daglig. Noen ganger fulle bleier og andre ganger bare små striper. Grønt/gult/slimete/vannete. Nå har han fått to tenner nede, men det har ikke blitt færre bleier [emoji58]
 
Nøyaktig det samme her! Lillebror hadde bæsjebleie ca hver dag før, så mistenker jeg han fikk diaré i 3-4 dager og etter det har han hatt rundt 8 bæsjebleier daglig. Noen ganger fulle bleier og andre ganger bare små striper. Grønt/gult/slimete/vannete. Nå har han fått to tenner nede, men det har ikke blitt færre bleier [emoji58]
[emoji50] aiai.. 8 er en del mere enn en om dagen[emoji53]
jeg som var så glad for å ikke ha en bæsjebaby[emoji23] får håpe det er forbigående..

Får din mm eller mme? Trodde ikke de kunne få diare når de ble fullammet?
 
[emoji50] aiai.. 8 er en del mere enn en om dagen[emoji53]
jeg som var så glad for å ikke ha en bæsjebaby[emoji23] får håpe det er forbigående..

Får din mm eller mme? Trodde ikke de kunne få diare når de ble fullammet?

Ja, på en måte bedre enn når han jobbet hardt for å få en bæsjebleie, men nå er det ofte midt på natten osv[emoji58][emoji29]
Min får bare mm.. Storebroren hadde diaré noen dager før, og lillebror hadde opp mot 15 bleier på et døgn som var nesten bare vann. Ene gangen jeg skifta på han så jeg det bare rant ut av han stakkars.. Så de kan få diaré, men de skal liksom ikke kunne bli forstoppet når de fullammes. Tror ikke helt på det jeg da[emoji85]
 
Back
Topp