Pleier dere å reise til "syden"?

M

Moderator Eve

Guest
Reiser dere fast til "syden"?
Til et fast sted da eller? Evt hvor?
Andre grunner til sol å varme til at dere reiser dit og ikke feks Tyskland eller Polen feks på ferie?
 
«Syden» for meg er party party og heisatur som ung (chartertur liksom), vil helst også få inn litt kultur etc når vi er på tur!
Så vi drar heller til feks Frankrike eller Italia hvis vi skal sørover...
 
«Syden» for meg er party party og heisatur som ung (chartertur liksom), vil helst også få inn litt kultur etc når vi er på tur!
Så vi drar heller til feks Frankrike eller Italia hvis vi skal sørover...

Samme her, men droppet det i år med liten baby :)
 
Nei, vært i syden noen få ganger uten barn og en gang med eldste :)
 
Nei, mannen hater strandferie, så det får jeg han ikke med på gitt.
 
Er ikke så opptatt av syden. Ungene koste seg på gran Canaria i fjor. Men vi har mye fint i Norge også
 
Drar helst ikke dit med små barn pga varmen, men får låne leilighet der så blir nok noe etterhvert. Nå i år har det uansett vært like varmt her, og for meg altfor varmt og slitsomt med baby... Og drar jeg dit, så blir det mai eller september. Sommermnd takler jeg ikke varmen der.
 
Nei, vi drar ikke til syden, det er ikke for oss. I syden ferie legger jeg en ferie hvor hovedmomentene er sol, strand og basseng. Det blir kjedelig for oss. Vi liker å flytte rundt på oss og oppleve kultur og natur. Italia og Frankrike kan jeg synes er gøy, men helst bruker vi ferien ett sted hvor det ikke er veldig varmt og man orker å finne på mer :D
 
Nei, dvs, vi skal nå faktisk teste "syden" for første gang i høst, Kroatia, men vi splitter uka i to med litt byferie og litt strand.. Ellers var jeg vel i Hellas et par ganger som barn og ungdom. Våre ferier er stort sett bilferier rundt i Norge med innlagte fjellturer, hytter etc, og innom familie. Vi tar heller å sparer opp til en lengre ferie som USA når det passer, enn syden hvert år. Men nå skal vi nå teste, så blir spennende hva vi syns :p
 
Nei jeg takler ikke så godt varmen, vi bruker ferien i Norge.
 
Har ikke hatt råd til det etter at vi kjøpte hus og har fått barn, men jeg håper vi klarer å skrape sammen til sydentur når eldste begynner på skolen.

Jeg dro alltid til Tyrkia en gang i løpet av august før jeg fikk barn. Passer meg ypperlig å ligger på stranda fra 10-19 ca ;) :D jeg kunne funnet på å dra alene en uke, tror jeg hadde storkosa meg :D
 
Vi har dratt flere ganger til Syden :)

Bading, soling og kvalitetstid med familien er noe vi liker godt.. Og jeg synes det er deilig med en rolig ferie der det ikke må skje alt for mye.

Tror når vi får unger så blir det flere sydenturer, men kanskje ikke midt på sommeren.

Jeg er opptatt av å være sammen med de jeg er glad i, bort langt bort fra nærmeste familie så reiser sammen med de. Liker svært lite å tilbringe ferien i bil.
 
Liker ikke varme så godt, så jeg holder meg til itt kjøligere steder. Ikke at det har vært lett å finne det i sommer da ^^
 
Nei :) Har bare vært i syden en gang, og det var bryllupsreisen vår i fjor. Da var vi på Rhodos, og lengtet faktisk hjem sånn etter tre dager. Vi har egentlig aldri reist noe særlig i vår familie når jeg vokste opp, og aldri utenlands - og tror neppe vi kommer til å gjøre det i fremtiden heller. :)
 
Aldri vært i syden med ungene. Sitter ikke innelåst i et fly med de apekattene i flere timer! Tar det en gang de blir eldre. :)
 
Det har blitt betydelig mindre etter ungene kom, men har vært to ganger i kroatia etter frøkna på 2 kom. Og så var jeg på tur med søstra mi, mamma, bestemor og niesa mi som 60årsgave til mamma i september -17. :)
 
Back
Topp