Planlegging av ferier!

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hvor langt tenker dere frem over? Er det neste ferie eller har dere planlagt neste reisemål?
 
Ferien i sommer går til Danmark, leie feriehus . Sitter å funderer på om vi skal ta en sydentur i oktober/november, mulig Gran Canaria :happy:
 
Vi er litt spontane og planlegger ikke så veldig veldig langt frem. Ikke planlagt sommerferien..
 
Her er sommerferien i allefall slutten av den planlagt, resten tar vi som det kommer.
 
Planlegger for i år, og undersøker forskjellige muligheter for neste år. Eldste har ytret ønske om Italia neste år, får se om vi finner noe i vår prisklasse der først.
 
Sommerferien og høstferien er kjøpt alt. Pleier bestille høstferien på vinteren for det blir fort dyrt der vi skal.
 
Neste reise vi har planlagt er Danmark neste helg, ellers tar vi også turer på sparket, kommer litt an på reisemålet o.l.
 
Hadde vi bare kunnet planlagt noe som helst hadde det vært fint, men arbeidsplassen hans er sene med å tildele ferie, og flytter på folk etter at den er tildelt. Som fører til at jeg ikke kan søke ferie før jeg vet når han har ferie.
 
Ferien i år har vært planlagt så lenge at jeg har begynt å drømme om neste sommer [emoji85]. Bilferie i Europa er planen! [emoji16]. Noen mener det er litt vågalt med en ettåring og en treåring [emoji23]
 
Back
Topp