Planlegging av barn nr 2

Jeg tok en test i dag likevel jeg! Klarte ikke vente. [emoji23]
Jeg er fremdeles skjelven og målløs...

f4f13db5f12ae81f850c8378c71b790e.jpg
Jaggu :D Gratulerer så mye!
 
Vel.. Planlegging og planlegging.. De vi har nå,er planlagt. vi har 22 mnd mellom største og mellomste,og 6.5 år mellom mellomste og minste.. frykter litt at jeg kan være gravid igjen. tror eeeegentlig ikke det da, for jeg fullammer og har ikke fått tilbake mensen. ;) men paranoiaen har tatt meg. Planen er å vente til neste søndag(om ei uke) får å ta test,for å være sikre,og om den er negativ er det å få ordnet med prevensjon. Men hvis den er positiv er h*n absolutt velkommen :) har lekt med tanken med 4. Men bare ikke så tett.Hehe :) og enn om det er tvillinger isåfall? (Vi får det tydligvis til,da nr 3 egentlig er tvilling) litt godt med bare en liten en og :)

Ellers går det veldig fint med 2 tette:)
Litt stress innimellom,men det må man regne med;) ikke at mine var så tette da.. hehe
 
Så bra! Det hjelper visst å skrive om det, så skjer det [emoji23]

Haha ja måtte le litt når den dukket opp like etter. Og jeg leste du var gravid. :hilarious:

Hvordan er formen ? Merker du samme symptomer som sist svangerskap, eller er det tidlig :p ?

Litt nysgjerrig Hehe..
 
Haha ja måtte le litt når den dukket opp like etter. Og jeg leste du var gravid. :hilarious:

Hvordan er formen ? Merker du samme symptomer som sist svangerskap, eller er det tidlig [emoji14] ?

Litt nysgjerrig Hehe..

Ja, det er faktisk akkurat likt som forrige gang. Småmurringer i dag, og både i går og i dag har jeg blitt fort mett. Jeg elsker vanligvis frokost. Men i dag tok jeg vel 5 skjeer av havregrøten, også orket jeg ikke mer [emoji23] Blir det likt som sist så kommer kvalmen om et par uker [emoji45] [emoji28]
 
Skjønner ikke at dere orker jeg.. er jo totalt utslitt over den ene jeg har [emoji85]
Hadde gjerne tatt to tette.. men tror ikke jeg orker [emoji28]
 
Skjønner ikke at dere orker jeg.. er jo totalt utslitt over den ene jeg har [emoji85]
Hadde gjerne tatt to tette.. men tror ikke jeg orker [emoji28]

Hahaha, signerer denne! To tette var aldri i mine tanker, men mannen prøvde seg en gang med "da er vi jo ferdig med babyperioden og bleier ganske samtidig" - han ombestemte seg etter at mini kom. Holder med én småttis av gangen [emoji23]
 
Vel.. Planlegging og planlegging.. De vi har nå,er planlagt. vi har 22 mnd mellom største og mellomste,og 6.5 år mellom mellomste og minste.. frykter litt at jeg kan være gravid igjen. tror eeeegentlig ikke det da, for jeg fullammer og har ikke fått tilbake mensen. ;) men paranoiaen har tatt meg. Planen er å vente til neste søndag(om ei uke) får å ta test,for å være sikre,og om den er negativ er det å få ordnet med prevensjon. Men hvis den er positiv er h*n absolutt velkommen :) har lekt med tanken med 4. Men bare ikke så tett.Hehe :) og enn om det er tvillinger isåfall? (Vi får det tydligvis til,da nr 3 egentlig er tvilling) litt godt med bare en liten en og :)

Ellers går det veldig fint med 2 tette:)
Litt stress innimellom,men det må man regne med;) ikke at mine var så tette da.. hehe
Eggløsning kommer før mens [emoji6]
 
Back
Topp