Planer i uken her?

Idag er det 5 mndkontroll på Jenny, også skal vi bare slappe av resten av uka. På fredag får vi besøk av noen fra barselgruppa. Og til helga har vi ingen planer. Må få ryddet og vasket litt iløpet av uka. Ble ikke så mye av det forrige uke [emoji28]

Håper kontrollen gikk bra og at hun ikke reagerte på vaksinet! [emoji54]
 
Håper kontrollen gikk bra og at hun ikke reagerte på vaksinet! [emoji54]
Har ikke fått noen reaksjon enda. Annet enn at hun i natt bare har sovet 2 og 2 timer sammenhengende :p
La forresten ut bilder av Voksi-vognposen på skravletråden om du ikke har sett det :)
 
Kan være greit å få ut invitasjonene da ja [emoji6]
Så godt å ikke ha så mange gjester [emoji4] gjør dere alt selv?
Ja er det, er jo bare min familie så gjør det jo mye lettere [emoji6]

Gjør alt utenom hoved kake, som burde bli bestilt [emoji54] må nesten snakke med farmor om det er noen flinke ved henne siden vi skal holde det der [emoji4]
 
Ja er det, er jo bare min familie så gjør det jo mye lettere [emoji6]

Gjør alt utenom hoved kake, som burde bli bestilt [emoji54] må nesten snakke med farmor om det er noen flinke ved henne siden vi skal holde det der [emoji4]

Er vil ikke krise med å få bestilt kaka enda, men der er nok greit å sjekke opp hva som finnes for å få lagt inn bestillingen i tide [emoji106]
Men bor din farmor i Norge? [emoji4]
 
Har ikke fått noen reaksjon enda. Annet enn at hun i natt bare har sovet 2 og 2 timer sammenhengende :p
La forresten ut bilder av Voksi-vognposen på skravletråden om du ikke har sett det :)

Nei jeg har ikke vært inne på skravletråden på lenge, regner med det er så my å lese seg opp på at jeg må gjøre det når E sover [emoji12] men ska gå å se på vognposen [emoji1]
Så godt at det ikke ble noen reaksjon! [emoji1] E styra veldig den kvelden, sovnet vel greit i 20-21 tiden men våknet 23 med et hyl, og så vært hun våken til 0.30. Ga henne Paracet så ble det bedre, mulig hun hadde vondt [emoji20]
 
Er vil ikke krise med å få bestilt kaka enda, men der er nok greit å sjekke opp hva som finnes for å få lagt inn bestillingen i tide [emoji106]
Men bor din farmor i Norge? [emoji4]
Ja må nesten det [emoji4]

Hun bor i Norge ja, ca midt imellom alle sammen som er grunnen til at vi ville ha det der [emoji4]
Med snuppa bodde vi alle i Valdres men vi har forflyttet oss mye siden den tid
 
Hadde tenkt å klippe meg i morgon. Men no har 3åringen feber, så det utgår..
 
Ja må nesten det [emoji4]

Hun bor i Norge ja, ca midt imellom alle sammen som er grunnen til at vi ville ha det der [emoji4]
Med snuppa bodde vi alle i Valdres men vi har forflyttet oss mye siden den tid

Ok [emoji4] greit å ta det mitt imellom da [emoji106]
 
Back
Topp