Planer i uken her?

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Nå når vi ikke "må" inn på forumet til enhver tid? [emoji6]
Selv skal jeg slappe med Netflix og strikking, men også gjøre en del husarbeid som ble veldig bortprioritert i forrige uke [emoji39] gleder meg litt til å rydde kjøkkenbenken og brette klesvasken!
Pluss at jeg må gå igjennom gamle klær, både etter storebror og lillesøster... Og ja, vi får sikkert begynne flytte in ting i storebrors nye soverom til helgen, så jeg må ordne litt i forbindelse med det [emoji1]
 
Vi er jo på "ferie", så vi skal treffe litt venner, kose oss med familie, og faktisk treffe FruG og Vapp :)
 
Vi skal bare kose oss, lite husarbeid og plikter når vi ikke er hjemme :p
Skal treffe Viktoria90 og FruG, besøke Martines oldemor og oldefar, en tur på IKEA, hente pappaen som er ferdig i sivilforsvaret på torsdag. Og hjem til Førde på lørdag. Det skal også bli godt kjenner jeg!
 
Jeg har tatt på treningstøy for jeg skal vaske:) hehe..det sier vel sitt. Får besøk i morgen, da synes jeg det er greit at det ser ok ut. Mannen jobber sent i dag, så det blir nok kaos senere med henting av søsken, lekser, middag +++

Mann og eldre søsken drar på besøk til hans søster i helgen. Jeg vurderer å male stua når han er borte. Vil ha en fin, dus gråfarge som passer til grå harmoni (har den på spisestua som henger sammen med stua). Noen som har tips til fin farge? Sleng gjerne med bilde...
 
Jeg har tatt på treningstøy for jeg skal vaske:) hehe..det sier vel sitt. Får besøk i morgen, da synes jeg det er greit at det ser ok ut. Mannen jobber sent i dag, så det blir nok kaos senere med henting av søsken, lekser, middag +++

Mann og eldre søsken drar på besøk til hans søster i helgen. Jeg vurderer å male stua når han er borte. Vil ha en fin, dus gråfarge som passer til grå harmoni (har den på spisestua som henger sammen med stua). Noen som har tips til fin farge? Sleng gjerne med bilde...

Oy, ikke lite prosjekt å male stua hvis du er alene med baby![emoji50]
Vi har morgendis, den er ganske lys. Vet ikke hvordan den blir med grå harmoni da [emoji6]
 
Idag er det 5 mndkontroll på Jenny, også skal vi bare slappe av resten av uka. På fredag får vi besøk av noen fra barselgruppa. Og til helga har vi ingen planer. Må få ryddet og vasket litt iløpet av uka. Ble ikke så mye av det forrige uke [emoji28]
 
Jeg har tatt på treningstøy for jeg skal vaske:) hehe..det sier vel sitt. Får besøk i morgen, da synes jeg det er greit at det ser ok ut. Mannen jobber sent i dag, så det blir nok kaos senere med henting av søsken, lekser, middag +++

Mann og eldre søsken drar på besøk til hans søster i helgen. Jeg vurderer å male stua når han er borte. Vil ha en fin, dus gråfarge som passer til grå harmoni (har den på spisestua som henger sammen med stua). Noen som har tips til fin farge? Sleng gjerne med bilde...

Oi, male om stua liksom? [emoji54] jeg blir imponert! Men har ikke tips på farge dessverre...
du får lykke til med kvelden, høres litt hektisk ut å gjøre alt alene, men du er sikkert vant [emoji4]
 
Hehe, klarte selvfølgelig å skrive feil på overskrifta da [emoji13] (fikk heldigvis endret det [emoji4])
 
Ikke så mange planer her, skal vel til Norge på handletur en gang da.
Også må jeg få ordnet invitasjon til navnefesten [emoji54]
 
Her er det skole tirsdag, onsdag og fredag :) I morgen blir det lang dag, siden jeg har to fag samme dag, blir da borte fra ca 7.30 om morgenen til kl 19 på kvelden :p (tror ikke jeg har vært så lenge borte før :p )
 
Jeg har tatt på treningstøy for jeg skal vaske:) hehe..det sier vel sitt. Får besøk i morgen, da synes jeg det er greit at det ser ok ut. Mannen jobber sent i dag, så det blir nok kaos senere med henting av søsken, lekser, middag +++

Mann og eldre søsken drar på besøk til hans søster i helgen. Jeg vurderer å male stua når han er borte. Vil ha en fin, dus gråfarge som passer til grå harmoni (har den på spisestua som henger sammen med stua). Noen som har tips til fin farge? Sleng gjerne med bilde...
Male stua faktisk! Imponerende :) Eg og har litt lyst til det, men då må eg nesten rullesparkle heile stua først. Er schtøgg miljøstrie på alle vegger i huset [emoji85]
 
Male stua faktisk! Imponerende :) Eg og har litt lyst til det, men då må eg nesten rullesparkle heile stua først. Er schtøgg miljøstrie på alle vegger i huset [emoji85]

Huffda, vi har også stygg strie. Men jeg har sparkla strie en gang for mye [emoji23][emoji23] Så vi kommer til å rive den av om tid og stunder.
 
Huffda, vi har også stygg strie. Men jeg har sparkla strie en gang for mye [emoji23][emoji23] Så vi kommer til å rive den av om tid og stunder.
Det verste av alt er at huset er 6 år gammalt! Men utbyggar har brukt alt det billigste dei har fått fingrane i trur eg [emoji53]
 
Det verste av alt er at huset er 6 år gammalt! Men utbyggar har brukt alt det billigste dei har fått fingrane i trur eg [emoji53]

Da er det i hvert fall kjipt, kunne vel hatt slett tapet i stedet liksom? [emoji849]
 
Da er det i hvert fall kjipt, kunne vel hatt slett tapet i stedet liksom? [emoji849]
Ja sant? Klæsja på rullesparkel på veggane på barneromma, så dei ser fine ut no :) men resten.. Blæh [emoji14]
 
Her er det skole tirsdag, onsdag og fredag :) I morgen blir det lang dag, siden jeg har to fag samme dag, blir da borte fra ca 7.30 om morgenen til kl 19 på kvelden :p (tror ikke jeg har vært så lenge borte før :p )

Så nervøst!! [emoji54] håper det går bra da [emoji4]
 
Male stua faktisk! Imponerende :) Eg og har litt lyst til det, men då må eg nesten rullesparkle heile stua først. Er schtøgg miljøstrie på alle vegger i huset [emoji85]

Er det ikke enklerere å sleng opp ferdigmalt panel da [emoji85] (jeg er lat.no så unngår alt som er slitsomt [emoji12])
 
Back
Topp