Planer for tirsdagen da?

Jeg husker at babyen din var dårlig bare noen uker etter fødsel. D var ikke noe bra nei.
Det var en tøff runde det også ja. Men det gikk jo bra.
 
Har dere noen regler for hvem er hjemme hvis barnet er syk ? Her kommer det an på hvor er det enklest å erstatte den som blir hjemme. Om d er på jobben min eller på jobben hans. Selv om jeg ville selvfølgelig være hjemme med henne, så må jeg ta hensyn til hvordan det er på jobb, også tenker jeg at pappa er like bra som mamma, så om han er hjemme med henne så er jeg 100% trygg på at han passer henne godt:)
 
Har dere noen regler for hvem er hjemme hvis barnet er syk ? Her kommer det an på hvor er det enklest å erstatte den som blir hjemme. Om d er på jobben min eller på jobben hans. Selv om jeg ville selvfølgelig være hjemme med henne, så må jeg ta hensyn til hvordan det er på jobb, også tenker jeg at pappa er like bra som mamma, så om han er hjemme med henne så er jeg 100% trygg på at han passer henne godt:)
Vel. Nå er jeg hjemme frem til sommeren, så da er det meg.

Når vi begge jobber. Den det passer minst dårlig for. Den som ikke har en deadline/møte etc som egentlig ikke kan være hjemme.

Så vi deler på
 
Har dere noen regler for hvem er hjemme hvis barnet er syk ? Her kommer det an på hvor er det enklest å erstatte den som blir hjemme. Om d er på jobben min eller på jobben hans. Selv om jeg ville selvfølgelig være hjemme med henne, så må jeg ta hensyn til hvordan det er på jobb, også tenker jeg at pappa er like bra som mamma, så om han er hjemme med henne så er jeg 100% trygg på at han passer henne godt:)
Her hjemme så er det gubben. Jeg er hjemme vær 14 dag. Så viss lillemann er syk når jeg er på jobb så er det gubben. Ellers så er jeg hjemme.
 
Det høres ut som vi gjør det slik dere gjør det, altså hva som er mest praktisk.
 
Det høres ut som vi gjør det slik dere gjør det, altså hva som er mest praktisk.
Jeg kjenner folk som er strikt på annenhver dag. Det synes jeg er upraktisk

Vi er ca like mye hjemme, men fleksibel begge to
 
Jeg var vel litt sen med å svare på denne, men jeg har vært på jobb (0700-1630), kom hjem til nyvasket hus og middag på bordet - dro en tur til mamma med familie, morfar var også der, så lillingen fikk leke litt med han[emoji5]
 
Jeg var vel litt sen med å svare på denne, men jeg har vært på jobb (0700-1630), kom hjem til nyvasket hus og middag på bordet - dro en tur til mamma med familie, morfar var også der, så lillingen fikk leke litt med han[emoji5]
Aldri for sent å svare :)
 
Har dere noen regler for hvem er hjemme hvis barnet er syk ? Her kommer det an på hvor er det enklest å erstatte den som blir hjemme. Om d er på jobben min eller på jobben hans. Selv om jeg ville selvfølgelig være hjemme med henne, så må jeg ta hensyn til hvordan det er på jobb, også tenker jeg at pappa er like bra som mamma, så om han er hjemme med henne så er jeg 100% trygg på at han passer henne godt:)

Vi og tar det som det passer best!:) Har og tatt halve dagen hver da jeg har begynt sent. Da starter jeg halv 12 ca, da går han noen timer før og jeg kan komme litt senere og alikevel dekke opp eftaen.
 
Jeg var vel litt sen med å svare på denne, men jeg har vært på jobb (0700-1630), kom hjem til nyvasket hus og middag på bordet - dro en tur til mamma med familie, morfar var også der, så lillingen fikk leke litt med han[emoji5]

Ååh, så godt a:) heldig der. Aldri for sent å svare da;)
 
Var først på svangerskapskontroll, så leverte jeg i bhg, jobbet, hentet i bhg og spiste så middag hos foreldrene mine :) litt mer hektisk enn jeg liker det. Var ikke hjemme igjen før 18:00.
 
Var først på svangerskapskontroll, så leverte jeg i bhg, jobbet, hentet i bhg og spiste så middag hos foreldrene mine :) litt mer hektisk enn jeg liker det. Var ikke hjemme igjen før 18:00.

Bra ikke alle dager er slik:)
Men koselig med middag borte da:)
 
Jeg var vel litt sen med å svare på denne, men jeg har vært på jobb (0700-1630), kom hjem til nyvasket hus og middag på bordet - dro en tur til mamma med familie, morfar var også der, så lillingen fikk leke litt med han[emoji5]
Aldri forsent ute her nei:)
 
Back
Topp