Piercing i navlen..

Jeg tok ut min da jeg var ca 14-15 uker på vei [emoji4] Man kan vel kjøpe sånne piercingsmykker som er lange så man kan ha piercingen i selv om magen vokser, men jeg tok den bare ut! Den hadde ikke grodd igjen etter at jeg hadde født, så nå er den på plass igjen[emoji4]
 
Okei [emoji5] hva er det "værste" som kan skje om den sitter i?
I absolutt verste fall kan den revne, men det er kjempesjeldent.
De fleste strekker seg bare og blir lite fine i løpet av svangerskapet. Ofte får man strekkmerker rundt, sånn som jeg har forstått det.
Jeg tok ut mine for noen år siden og kjenner at når jeg planlegger graviditet er det helt greit at den ikke er der.
 
I absolutt verste fall kan den revne, men det er kjempesjeldent.
De fleste strekker seg bare og blir lite fine i løpet av svangerskapet. Ofte får man strekkmerker rundt, sånn som jeg har forstått det.
Jeg tok ut mine for noen år siden og kjenner at når jeg planlegger graviditet er det helt greit at den ikke er der.

Okei, det høres ikke godt ut.. Tusen takk for svar :)
 
Hadde min i til magen begynte å vokse. Da ble det ubehagelig og stramt. Huden strakk seg og hullet så gigantisk ut. Angret på at jeg hadde tatt piercing i navlen [emoji14] først nå, 16 mnd etter fødsel, ser det greit ut igjen :) fikk strekkmerke gjennom hullet, men ikke rundt eller over hudfliken som en del opplever.
 
Hadde min i til magen begynte å vokse. Da ble det ubehagelig og stramt. Huden strakk seg og hullet så gigantisk ut. Angret på at jeg hadde tatt piercing i navlen [emoji14] først nå, 16 mnd etter fødsel, ser det greit ut igjen :) fikk strekkmerke gjennom hullet, men ikke rundt eller over hudfliken som en del opplever.

Okei, takk for svar.
 
Back
Topp