Personlighet

Virrehøna

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Hvordan er det med personlighet på de søte små for tiden?

Jeg tror jeg driver å oppdrar en pøbel og en bestemt glad type.
Når han er ved jevngamle, så stjeler han lekene som de leker med, og ruller seg oppå dem..
Han er blid som dagen er lang, eller skriker så taket letter. Sutreadvarsler gidder han ikke
Sover ikke før han har bena godt plantet oppå dyna, og ligger å holder fast i bamsen
Og er han ferdig å spise, ja da lager han prompelyd med munnen, sånn at jeg får matrestene i ansiktet....

Er spent på hvordan han blir.
 
Lille her fremstår som en ramp. :p Tunga konstant ut av munnen når han smiler!
Blir nok glad i musikk, elsker både leker som "spiller", at vi synger, og at pappan spiller gitar.
Liker også veeldig godt å se på tv, og å være naken. :p
 
Mini her har klare bestemte meninger og vet å si tydelig i fra når han ikke får viljen sin. Ligner visstnok på sin mor [emoji6] Ellers en aktiv liten krabat alt fra han lå inne i magen. Elsker å leke fly! Også en skikkelig naturelsker som ser opp på trærne med store øyne når vi er ute på trilletur. Og klager høylytt om det blir opphold i trerekken [emoji14]
 
Han er en veldig lykkelig og bedagelig type :) Sover masse og når han er våken er han stort sett alltid blid :) Våkner med verdens største glis hver morgen :) Det morsomste vi vet er å gå i trapp, da ler vi veldig godt :) Sjelden han sier ifra med gråt, så når han gjør det blir ho mor veldig stressa, for jeg aner ikke hva han vil stort sett [emoji14]
 
Her er lille veldig Sta. Når hun våkner skal hun ikke ligge på rygg, men rulle på mage. Når hun blir bært skal hun se og helst sitte. Får hun ikke sitte blir hun kjempe sint. Får hun viljen sin er hun kjempe blid :p
 
I kjente omgivelser har vi ei blid og rolig jente. I ukjente omgivelser har vi ei forsiktig og skeptisk frøken som ligger sammentrukket og rynker på bryna og bare observerer :p Har ikke spesielt mye interesse for omgivelsene, og kunne nok ligget på fanget mitt (puppen) hele dagen om hun fikk lov. Blir nok like sjenert som foreldrene stakkar :rolleyes:
 
Haha, hvor skal jeg begynne? [emoji23] Han er en veldig blid og morsom fyr, men sta som fy og har et temperament jeg er ganske sikker på stammer fra undertegnede. Får han ikke viljen sin så raser verden sammen!
Blir fort utålmodig, må se noe nytt eller gjøre noe nytt hele tiden. Liker aller best å sitte på fanget - er jo stor gutt må man jo forstå! [emoji12] Digger å være på stellebordet, selv om smøring av hud er pyyyyyton. Litt pysete når det gjelder å leke fly, bli heist fort opp i lufta eller når vi går i trapper, får et bekymret uttrykk og uffer seg, haha.
Veldig glad i å se nye steder, men skeptisk til fremmede. Bruker også litt tid på å varme opp til familie han ikke har sett på en stund.
 
Her har vi fått en veldig rolig, fornøyd og blid frøken! Tålmodig som dagen er lang og gråter aldri (bortsett fra når hun får vondt eller blir skremt). Hun lar storesøster stjele lekene og herje med seg uten å lage en lyd. Jeg er redd for at vi med årene må lære henne å stå opp for seg selv visst det fortsetter slik.
 
Back
Topp