Personlig trener??

Godt vi er flere! :O

Skjønner jo at alle ikke er enige med meg.. men litt rart må det være lov å synes....
Jeg vet ikke hvordan jeg hadde takla det å trene med en større enn meg.....

Du er ikke alene om å syns det, men her er det nok mange som ikke tørr å si meningen sin i frykt av å bli kalt det ene etter andre hvis det ikke er i samsvar med flertallet;)

Nå vil ikke jeg trene med en pt uansett av helt andre grunner, men skulle jeg ha gjort det så måtte vedkommende vært godt trent. Og det mener jeg at vedkommende ikke er.
 
Jeg driver å ser meg rundt etter en personlig trener, og googler litt..
Men altså, er det ikke litt gale når pten er overvektig?
Det viser jo ikke akkurat at trening er så bra og fungerer da?
Jeg er jo slankere enn henne?! Da trenger jeg gjerne ikke trene jeg da. :p
Se her:
http://www.helenedrage.no/

Er det bare meg som tenker slik?

Man må jo trene selv om man er slank, og hun kan ha en dobbelt så sunn kropp som deg.

Det lønner seg å lese hele historien før man uttaler seg..
http://www.helenedrage.no/om-meg/

Jeg hadde gladelig valgt henne over en spraytan-dynket lavpannet muskelbunt uten nakke, med liten tiss og stort ego, som bruker fritiden på å runke til sine egne Instagrambilder tatt foran speilet på treningssenteret, med kettlebells i ene hånda og zma-boksen i den andre.. :p

Hun ER et godt forbilde.
 
Skjønner tankegangen, men så svart/hvitt er det ikke. Jeg er tynn og har en kollega som er tykkere enn meg, men hun er i MYE bedre form enn meg. Hun hadde lett gått ifra meg på vei opp et fjell. ;)
 
Jeg hadde nok vært forutinntatt nok til å velge en annen PT. Hun kan sikkert ha masse kunnskap og være motiverende, det vet man ikke uten anbefalinger.
Men mitt personlige mål er å trene meg til en slank, stram, sterk og sunn kropp, og da trenger jeg en tilsvarende PT. Jeg hadde neppe blitt motivert av en overvektig PT som ikke hadde samme mål som meg selv. Kunnskap eller ei.
 
Hun kan jo sitte på kunnskaper som kan hjelpe deg fordi om hun er stor? :) Jeg synes ikke hun ser så stor ut, mer stor bygd og trent?
 
Kjenner ikke til henne du referer til, men hadde nok ikke brydd meg om jeg en dag skulle tatt meg råd til å betale for en pt;-). Har møtt folk som er slanke og en skulle tro dermed var i god form som er i elendig form så tror ikke kroppsfasong har noe å si for om en er godt trent eller ei:).
Tenker hun kan være ett forbilde for andre som har noen kg for mye å komme seg opp og ut;-). Ikke alle som føler seg komfortabel ved siden av en sylslank pt heller;-). Har selv kraftig benbygning og vet jeg aldri kommer til å bli like slank som de fleste PTer. Og etter 2 kjappe fødsler så sitter kg ekstra godt på;-). Men betyr ikke at jeg er i dårligere form enn deg fordi jeg har noen kg mer;-).
 
Lese litt mer om henne nå. på den om meg siden på bloggen hennes.

Hadde definitivt valg henne som pt!!

og viktig det hun nevner; "Som personlig trener er det viktig for meg å fronte en sunn og god livsstil hvor fokuset ikke kun er på kropp og utseende."

man skal jo trene for å være sunn og ha en god livsstil! Er det ikke det som faktisk er meningen med å trene? At man ser bra ut er jo bare et pluss spør du meg!
 
Back
Topp