Personlig trener??

Heffalompenbaby

Elsker forumet
Jeg driver å ser meg rundt etter en personlig trener, og googler litt..
Men altså, er det ikke litt gale når pten er overvektig?
Det viser jo ikke akkurat at trening er så bra og fungerer da?
Jeg er jo slankere enn henne?! Da trenger jeg gjerne ikke trene jeg da. :p
Se her:
http://www.helenedrage.no/

Er det bare meg som tenker slik?
 
Jeg tenker ikke slik. Hu er en veldig flink og flott dame, som virkelig står på. Utrolig mye gode tips kommer hu med også når det gjelder trening.
 
Nå handler jo trening og kosthold ikke bare om å være tynnest mulig da, så synes du er relativt forutinntatt her. Om du ikke rører på deg så er nok Helene Drage både sunnere og i bedre form enn deg.
 
En kan være sprek, sterk og sunn uten at en må være syltynn altså...
Tenker nå jeg da ;)
 
Jeg driver å ser meg rundt etter en personlig trener, og googler litt..
Men altså, er det ikke litt gale når pten er overvektig?
Det viser jo ikke akkurat at trening er så bra og fungerer da?
Jeg er jo slankere enn henne?! Da trenger jeg gjerne ikke trene jeg da. :p
Se her:
http://www.helenedrage.no/

Er det bare meg som tenker slik?

Skjønner hva du mener, men er likevel ikke helt enig! Man kan ha god kunnskap om ernæring og trening likevel! Kjenner ikke den PTen du refererer til, så uttaler meg på generelt grunnlag. Man kan jo være en dyktig PT likevel. Men samtidig så kan man jo spørre seg hvorfor en som kan så mye om trening og kosthold ikke får det til selv. Men kan være forhold vi ikke vet om.
 
Jeg tenker ikke slik. Hu er en veldig flink og flott dame, som virkelig står på. Utrolig mye gode tips kommer hu med også når det gjelder trening.
Enig :)
 
Trening handler jo ikke om å være slank, men å være i god fysisk form. Det kan man være om man er overvektig.
Selv er jeg overvektig, men jeg er i god form.
 
Jeg driver å ser meg rundt etter en personlig trener, og googler litt..
Men altså, er det ikke litt gale når pten er overvektig?
Det viser jo ikke akkurat at trening er så bra og fungerer da?
Jeg er jo slankere enn henne?! Da trenger jeg gjerne ikke trene jeg da. :p
Se her:
http://www.helenedrage.no/

Er det bare meg som tenker slik?

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. En PT skal ha peiling på sunnhet, og det å være for overvektig er direkte usunt, selv om man trener og spiser sunt. Det handler ikke om å være tynn eller supermuskuløs, men en PT må kunne gå foran som et godt forbilde
 
Jeg ville vært takknemlig for å ha en PT som henne, rett og slett fordi hun har vært der jeg er og jobbet seg ut av det :)
 
Jeg driver å ser meg rundt etter en personlig trener, og googler litt..
Men altså, er det ikke litt gale når pten er overvektig?
Det viser jo ikke akkurat at trening er så bra og fungerer da?
Jeg er jo slankere enn henne?! Da trenger jeg gjerne ikke trene jeg da. :p
Se her:
http://www.helenedrage.no/

Er det bare meg som tenker slik?
Overhode ikke. Selv om en personlig trener er overvektig så kan treneren (med riktig utdanning) mye om kosthold. Det går fint an å være stor, supersprek og sunn. Å trene går ikke bare på om du er tynnere enn henne, men at du kommer i bedre form. Kanskje hun pga sin overvekt er ekstra flink til å motivere. Og hun trives sikkert i sin kropp.
 
nei.. sånn tenker ikke jeg. selv om hun kanskje ser større ut en deg, betyr ikke det at du er mer fit enn henne! ;)

men jeg ser tankegangen din..
 
Jeg skjønner veldig godt hva du mener. En PT skal ha peiling på sunnhet, og det å være for overvektig er direkte usunt, selv om man trener og spiser sunt. Det handler ikke om å være tynn eller supermuskuløs, men en PT må kunne gå foran som et godt forbilde
Kjenner ikke til denne PTn dere snakker om her, men hvorfor hoppe rett på at den personen er usunn og ikke i form etc? Kanskje denne personen har tatt en helomvending i livet sitt, utdannet seg innen dette og startet arbeidskarriere ut av det? Trening blir til lidenskap og jobb :) eller kanskje personen har noen genetiske utfordringer/sykdommer man ikke kan noe for? F.eks (husker ikke navnet på denne sykdommen) den hvor man får enorme hofter, lår og rumpe.. det er ikke noe man kan noe for. Tenker folk er litt snar på avtrekkeren med å dømme. Det eneste interessante her som med alle andre PTer er vel om de er forbundet med noen, utdanning/kurs, resultater..?
 
Jeg trenger en PT som jeg kan motiveres av"
 
Back
Topp