Personen under meg

Ja dritt lei været her i Oslo:bored: Personen under meg elsker å være gravid.
Hehe, man skulle trodd det så ofte som jeg går gravid, men er egentlig ganske ugunstig som gravid med for kort mageregion som gjør at ribbeina blir skvist allerede halvveis i svangerskapene, og med bekken og ryggtrøbbel... så vil ikke påstå at jeg elsker det akkurat...
Personen under meg er gla i å strikke!
 
Hehe, man skulle trodd det så ofte som jeg går gravid, men er egentlig ganske ugunstig som gravid med for kort mageregion som gjør at ribbeina blir skvist allerede halvveis i svangerskapene, og med bekken og ryggtrøbbel... så vil ikke påstå at jeg elsker det akkurat...
Personen under meg er gla i å strikke!

Så absolutt IKKE :eek:

Personen under meg er glad i, og hekle!
 
Kan absolutt null håndarbeid, inklusiv hekling :p

Personen under meg foretrekker Pepsi fremfor cola!
 
Godt å høre da er vi 2 :p

Pepsi Max fremfor cola ALLTID.

Personen under meg liker best menn med langt hår!
Nei absolutt ikke! Manbun er noe av det fæleste jeg vet :wtf: Og om jeg hadde likt det så hadde jeg bommet stygt som har funnet meg en mann som har mer hår på leggene enn på hodet :hilarious:

Personen under meg er redd hester!
 
Nei absolutt ikke! Manbun er noe av det fæleste jeg vet :wtf: Og om jeg hadde likt det så hadde jeg bommet stygt som har funnet meg en mann som har mer hår på leggene enn på hodet :hilarious:

Personen under meg er redd hester!

Ja til et vist punkt har jeg en redsel i alle fall.
Var livredd den jeg fikk tildelt på opptrening :eek:
Det var en skikkelig biter :eek:

Personen under meg har en skikkelig handyman!
 
Ja til et vist punkt har jeg en redsel i alle fall.
Var livredd den jeg fikk tildelt på opptrening :eek:
Det var en skikkelig biter :eek:

Personen under meg har en skikkelig handyman!
Definitivt handyman! Fikser bil, bygger veranda og monterer alt fra lamper til vugger :p kjekt med en ingeniør i hus ;)

Personen under meg er glad i å synge!
 
Faktisk ja, men helst for barna eller alene i bilen :p

Personen under meg er plaget av halsbrann
 
Absolutt, masse kos og alenetid for meg, mannen og minsten på dagtid mens de store barna er på skole og i Bhg, unner oss den friuka med mannen hjemme selvom det skorter på pengene, trenger litt tid bare meg og han uten oppussingsprosjekt som skal prioriteres...

Personen under meg har handlet alt som trengs til første tiden med babyen hjemme!
 
Åh hadde det bare vært såvel! Har ikke handlet det mest nødvendige til babyen engang...

Personen under meg hadde et hormonelt utbrudd tidligere i dag.
 
Åh hadde det bare vært såvel! Har ikke handlet det mest nødvendige til babyen engang...

Personen under meg hadde et hormonelt utbrudd tidligere i dag.
Haha, hvis inatt gjelder? Litt lettrørt, og da mannen endelig kom hjem gav jeg meg over :p

Personen under meg har akkurat stått opp...
 
Hmm... nei ikke egentlig... Alt som innebærer å skade/drepe dyr er jeg ikke glad i :p

Personen under meg har alt strøket og klart til 17.mai i morgen!
 
Ikke engang littegrann!! Vet at jeg har bunader liggende til to av barna, og at mannen har dress, og ellers ANER jeg ikke hva jeg og mellomstemann skal gå med, og har ikke strøket eller funnet fram noe enda, gi meg styrke! :p
 
Back
Topp