Personen under meg

Vet ikke enda, håper litt på å feire hjemme hos mine foreldre igjen men skal prøve å komme oss til svigermor nå. Men får se.

Personen under meg orker ikke å ordne håret i dag så tar heller på seg lure [emoji23]
Har vasket håret og gått gjennom med børsten, det får holde [emoji23] lue kan jeg ikke gå med, blir altfor varmt! [emoji23]

Personen under meg skal reise vekk i høstferien
 
Har vasket håret og gått gjennom med børsten, det får holde [emoji23] lue kan jeg ikke gå med, blir altfor varmt! [emoji23]

Personen under meg skal reise vekk i høstferien

Åh, jeg håper det! Planen var Marokko, men spørs om det blir hakket for eksotisk nå.. [emoji6]

Personen under meg har lyst til å lære seg å strikke.
 
Åh, jeg håper det! Planen var Marokko, men spørs om det blir hakket for eksotisk nå.. [emoji6]

Personen under meg har lyst til å lære seg å strikke.
Kan det allerede [emoji4] er strikkoman [emoji6]

Personen under meg vet ikke når høstferien er
 
Hehe, må si meg skyldig der. [emoji38] Har ikke skolebarn så følger ikke med på de feriene.

Personen under meg har gått tur i dag
 
Hehe, må si meg skyldig der. [emoji38] Har ikke skolebarn så følger ikke med på de feriene.

Personen under meg har gått tur i dag
Teller å gå på kjøpesenteret?[emoji56][emoji38]

Personen under meg vil gå i fødselspermisjon en stund før fødselen
 
Haha sitter å ser på det nå[emoji85]


Personen under meg spiser Chips i dag
 
Gøy og gøy fru blom. Det blir rydding og vasking av huset for alle penga [emoji13] Men på søndag skal vi i barnebursdag og det blir sikkert gøy [emoji4]

Personen under meg jobber på kontor
 
Gøy og gøy fru blom. Det blir rydding og vasking av huset for alle penga [emoji13] Men på søndag skal vi i barnebursdag og det blir sikkert gøy [emoji4]

Personen under meg jobber på kontor
Ja/nei, jobber i pleie men har jobb som må gjøres på data og men har ikke eget kontor

Personen under meg skal på kafebesøk i dag
 
Back
Topp