Permisjons-søknad

Håper du får lønnsforhøyelse da! [emoji3] Men det begynner vel å bli litt dårlig med tid? [emoji15]

Det er bare den vanlige lille økningen man får hvert år.
Skjønner ikke hvorfor, men jobben min har ikke den i mai.
Ja, jeg synes virkelig det. Så jeg maser og maser på de. Håper på svar denne uken!
 
Det er bare den vanlige lille økningen man får hvert år.
Skjønner ikke hvorfor, men jobben min har ikke den i mai.
Ja, jeg synes virkelig det. Så jeg maser og maser på de. Håper på svar denne uken!

Ja, så rart dere ikke har den i mai da.... får satse på at den kommer snart [emoji1360] så du får søkt!
 
Sjekket inne på Nav nå. Jeg søkte jo nærmest dagen etter at det var mulig fordi de ikke aksepterer termindato før etter et visst antall uker. Og behandlingstiden er 12 uker. Det vil si etter at man har bedt om å gå ut i permisjon. Med andre ord går man ut i permisjon før man vet om det er godkjent. Ok???? Litt teit, da. o_O
Ja, det er teit. Behandlingstiden skal egentlig være 5 uker eller noe. Men den delen av NAV som behandler slike søknader i Oslo&Akershus er overarbeidet og henger etter.
 
Det er bare den vanlige lille økningen man får hvert år.
Skjønner ikke hvorfor, men jobben min har ikke den i mai.
Ja, jeg synes virkelig det. Så jeg maser og maser på de. Håper på svar denne uken!

Lønnsavdelingen skriver vel i såfall dette når de sender inn inntektsopppysningene? Jeg hadde ikke turt å vente mer, altså. Det er kjedelig om det ikke er i orden til permisjonen starter.
 
Må kanskje huske på og få sent inn søknaden snart... Treg..? Jeg..? :p
Ikke husket på å få terminbekreftelse heller, så får vel ta en tlf i morgen (hvis jeg husker på det)
 
Lønnsavdelingen skriver vel i såfall dette når de sender inn inntektsopppysningene? Jeg hadde ikke turt å vente mer, altså. Det er kjedelig om det ikke er i orden til permisjonen starter.

Vi har ingen avdeling for det her. Er ikke så stort.
Jeg har sende sånn midlertidig inn, men må få inn de siste papirene denne uken eller starte på ny :sorry:
 
Vi har ingen avdeling for det her. Er ikke så stort.
Jeg har sende sånn midlertidig inn, men må få inn de siste papirene denne uken eller starte på ny :sorry:

Men en eller annen må jo uansett sende inn inntektsopplysningene og der blir det vel skrevet riktig? Husk at du kan søke og at det ettersendes også :)
 
Fikk innvilget fredag! Søkte 10/9. 12 ukers ventetid egentlig, så er jo helt utrolig med svar allerede!
 
Har dere som har fått svar fått brev i posten eller kun inne på nav.no?:)
 
Ikke fått svar enda. Står at jeg har en søknad til behandling.
 
Fikk innvilget fredag! Søkte 10/9. 12 ukers ventetid egentlig, så er jo helt utrolig med svar allerede!
De hsr endret ned til 8 ukers behandlingstid i sør-Trøndelag nå nettopp:D så da er det håp for at jeg får det innvilga før fødsel også:) St Olav ønsker helst å ikke sende inn sine papirer før 6 uker før termin, og NAV hadde fram til nylig 12 ukers ventetid.. det kunne blitt spennende!:p
 
Fikk innvilget min i dag, endelig. Har jo alt starta permisjonen jeg
 
Venter fortsatt i spenning.
 
Her har jobben enda ikke sendt inn inntektsskjema, men det gjør kanskje ikke noe, siden det er lønnsforhandlinger i dag :p Kanskje jeg får den nye lønna på dette skjemaet? ;)
 
Back
Topp