Permisjon..

Catbar

Betatt av forumet
Jeg syns det er trist å tenke på at permisjonen "snart" er over. Tiden går så fort! Når begynner dere å jobbe igjen?
 
Hysj hysj :p

Min permisjon varer ut oktober, men kommer til å gå ulønnet en periode. Du da?
 
Hysj hysj :p

Min permisjon varer ut oktober, men kommer til å gå ulønnet en periode. Du da?
Slutter egentlig i juli, men blir hjemme til januar jeg faktisk, så er jo lenge enda. Men ser venninnene mine begynner å jobbe, uff! Gru-gleder meg
 
Tenker jeg en del på om dagen også :( Har igrunn ingen jobb å gå tilbake til da det er uaktuelt å gå tilbake til den arbeidsplassen jeg har permisjon fra. Dette stresser meg veldig. Gå uten penger :/
 
Tenker jeg en del på om dagen også :( Har igrunn ingen jobb å gå tilbake til da det er uaktuelt å gå tilbake til den arbeidsplassen jeg har permisjon fra. Dette stresser meg veldig. Gå uten penger :/
Jeg også kjenner på det. Blir veldig stresset av tanken på å gå ulønnet, selv om jeg ikke har noe valg. Allerede sagt fra til arbeidsgiver så. Får stramme inn på all interiørkjøpene :)
 
Jeg blir dagmamma får å få endene til å møtes når jeg har ulønnet perm


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg begynner å jobbe i august og gleder meg :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Tror ikke jeg begynner før i januar.. Og da blir det sikkert 50%.. Også fullt fra mars! Men jeg syns det er lenge å gå hjemme. Med forrige var jeg hjemme 10 mnd og da begynte jeg 100%..
Menmen, tida går fortere med to gitt :)
 
Jeg begynner å jobbe i januar, er planen. Permisjontil oktober, så ferie, så ulønnet. Så får vi se da, om det blir ny jobb eller den samme:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Begynner og jobbe igjen 2, juni, gleder meg:D
skal bare jobbe 60 % på dagtid så det blir bra:) mannen tar også ut pappaperm, og han gleder seg veldig!
Vesla begynner i barnehage januar 2015 ;)
 
skal ha 7 uker ferie etter permisjon og deretter 2 mnd. ulønnet. så skal far vere hjemme 4 mnd. får nok ikke bhg.plass så blir hjemme til august 15.
 
Min permisjon er ferdig i slutten av oktober, og har overhodet ikke lyst til å begynne å jobbe igjen.. men ulønna er uaktuelt, så da er det vel bare å brette opp ermene :(
 
Back
Topp