Pedonettverk planla overgrep mot ufødt barn

Fy faen... Det er så kvalm, kan ikke tenke på det engang.

det er vel sikkert begrenset hvor mye straff man kan gi noen for en handling som ikke er utført, men her virker det jo som om det er avdekket nok jævelskap til å få en del folk sperra inne. Tenker langvarig forvaring for å holde syke og farlige folk borte fra samfunnet. Er vel det eneste riktige :eek:
 
Leste dette, leste også hvor mange av de som faktisk hadde egne barn. Stakkars barn som blir planlagt overgrep før de er født. De barna lever ett mareritt:(
 
Klapper og heier for at vi faktisk klarer å ta disse folka jeg. At det har vært mange saker dette året er skremmende men alikevel et tegn på at vi tar fler og fler slike kryp og det er virkelig noe å klappe for :) måtte de tilbringe resten av sine liv bak lås og slå alle sammen.
 
Huff. Klarer ikke åpne sånne linker jeg :( skjønner ikke hvordan noen kan ha slike tanker om barn :(
 
Jeg har de siste par årene blitt helt satt ut av at det finnes så mange syke folk. Altså at de finnes og at det utføres grusomme overgrep mot barn og helt ned til nyfødt har jeg visst lenge. Ubegripelig ja, men jeg vet det skjer. Men at det finnes så MANGE?
 
Stakkars barn som har fått livene ødelagt av de som skal passe på dem :-(
Og helt SYKT å planlegge overgrep på et foster!!!
Godt de er tatt og håper de ikke får mulighet til å ødelegge flere barn!
 
Back
Topp