PCOS og gravid på egenhånd?

Kicks

Gift med forumet
Assistert-jentene
Noen her? Trenger litt håp før neste forsøk, som sikkert blir en stund til i og med klinikken har stengt i juli.
 
Jeg har pcos og mannen veldig dårlige svømmere, så har ikke akkurat oddsen med oss. Men vi valgte å gi letrozol et siste forsøk i fjor høst mens vi stod i kø til forsamtale og da ble vi faktisk gravide. Mistet i uke 7 da.. Vil absolutt si det er håp om en ventespire for dere [emoji173]️ har du prøvd letrozol eller andre tabletter før?
 
Jeg har pcos og mannen veldig dårlige svømmere, så har ikke akkurat oddsen med oss. Men vi valgte å gi letrozol et siste forsøk i fjor høst mens vi stod i kø til forsamtale og da ble vi faktisk gravide. Mistet i uke 7 da.. Vil absolutt si det er håp om en ventespire for dere [emoji173]️ har du prøvd letrozol eller andre tabletter før?
Går på Metformin. Har ikke prøvd noe annet da el-tester viser at jeg har el hver syklus. Men jeg vet ikke, får høre hva de sier når jeg ringer inn om negativt forsøk. Syns det er litt rart jeg ikke har vært i nærheten av å ha vært gravid om jeg har el.
 
Me har klart det no, faltisk. Ned førstemann måtte eg gjennom vektnedgang, og stimulering og til slutt eggløysingssprøyte, men då vart me gravid (fødte prematurt 25+3, alt vel no). Før graviditeten hadde eg aldri hatt menstruasjon og mest sannsynleg ikkje eggløysing heller. Etter fødsel har eg fått menstruasjon, men den har ikkje kome i syklus enno. Nokre mnd fekk eg på same tid, andre gonger gjekk det fleire mnd mellom. Hadde menstruasjon til jul og så fekk eg den på kvinnedagen 8. Mars (lett å hugse). Har tydelegvis hatt eggløysing i april, for no er me plutselig gravid (11+3 i dag, oppdaga graviditeten for ei veke sidan). Denne er då laga heilt naturleg. Eg går ikkje på metformin, men har gått på lavkarbo siste året for å krympe meg inn i brudekjolen eg skal bruke 8. Juli i år (sånn gjekk det[emoji23]) . Så det går an [emoji23]
 
Går på Metformin. Har ikke prøvd noe annet da el-tester viser at jeg har el hver syklus. Men jeg vet ikke, får høre hva de sier når jeg ringer inn om negativt forsøk. Syns det er litt rart jeg ikke har vært i nærheten av å ha vært gravid om jeg har el.

Så bra du har EL av deg selv med pco. Har du snakket med sykehuset? Klaffet ikke for meg heller denne måneden så håper på en ventespire jeg og. Hvis de lar meg prøve letrozol da [emoji4]
 
Så bra du har EL av deg selv med pco. Har du snakket med sykehuset? Klaffet ikke for meg heller denne måneden så håper på en ventespire jeg og. Hvis de lar meg prøve letrozol da [emoji4]
Snakket med privatklinikken om at forsøket var mislykket, så jeg skulle få et opplegg tilsendt før sommeren slik at jeg kan starte igjen siste uka i juli/august. Har også snakket med sykehuset, og skal på første samtale der i juli. Så jeg får bare vente å høre hva de sier der :) Satser på ventespire for oss begge :happy:
 
Snakket med privatklinikken om at forsøket var mislykket, så jeg skulle få et opplegg tilsendt før sommeren slik at jeg kan starte igjen siste uka i juli/august. Har også snakket med sykehuset, og skal på første samtale der i juli. Så jeg får bare vente å høre hva de sier der :) Satser på ventespire for oss begge :happy:

Så bra. Da er det i hvert fall ting på gang for deg :) ka måtte det klaffe for oss begge :)
 
Back
Topp