Parkdress

julibia

April 2013s Kreative sjel
Sensommerbarna 2019
Desemberskattene 2024
Lur tråd om regntøy....så vil ha en om parkdress også:)
Hvilke merker er dere fornøyd med??
Vi har en stormberg nå.. og har liggende en reflex til neste strl....
 
Har reima i barnehagen og reflex sin hjemme, er fornøyd med begge:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi har kjøpt nameit, prøvd den to ganger bare. Men virker som den er bra, er fornøyd så langt hvertfall :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har vært fornøyd med både name it, reima og leketøy:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har en reima vårdress i 86 fra storebror. Veldig fornøyd med den!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har hatt polarn o pyret, reima, hummel og didriksons. Av disse er jeg minst fornøyd med reima. Det gikk bra med reimadressene da storebror var liten og mer passiv da han var ute, men på de to siste reimadressene (en høst/vår og en vinter) jeg har hatt har det blitt hull langs sømmene på beina. Hummel og didriksons har jeg bare prøvd på vinteren, men har vært strålende fornøyd med begge :) Veldig slitesterke! Har heller ingen ting å klage på når det gjelder polarn o pyret. Barnehagen skrøt forresten veldig av den.
 
Vi har vanligvis gått for reima (både vår/høst og vinter), og er strålende fornøyd. Etter vår erfaring er de meget slitesterke og gode. Vi har tatt vare på dressene fra storesøster, og de fremstår som nye alle sammen! Ingen tegn til slitasje :)

I år har vi valgt å gå for name it sin softshelldress til begge jentene. Har hørt fra mange at de er veldig fornøyd, så da ble det den :) Så langt er vi veldig fornøyd vi også. Den virker solid og slitesterk, så er det et tynt fleecelag inni dressen samt ekstra stoff i rumpe og knær. God beveglighet og den sitter godt på begge jentene :)
 
Vi har kjøpt polarn o pyret sin :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som har testet vossatassar?
 
Vi har vanligvis gått for reima (både vår/høst og vinter), og er strålende fornøyd. Etter vår erfaring er de meget slitesterke og gode. Vi har tatt vare på dressene fra storesøster, og de fremstår som nye alle sammen! Ingen tegn til slitasje :)

I år har vi valgt å gå for name it sin softshelldress til begge jentene. Har hørt fra mange at de er veldig fornøyd, så da ble det den :) Så langt er vi veldig fornøyd vi også. Den virker solid og slitesterk, så er det et tynt fleecelag inni dressen samt ekstra stoff i rumpe og knær. God beveglighet og den sitter godt på begge jentene :)
Samme som oss nesten :) kjøpte name it til minsten nå :)
 
Brukt Reflex til storebror og kommer til og bruke det til lillesøster også. Fornøyd med den:) Ikke alt for dyr heller.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Brukt Reflex til storebror og kommer til og bruke det til lillesøster også. Fornøyd med den:) Ikke alt for dyr heller.


Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra! Har to reflex liggende..kjøpte en jeg kom over på restesalg. Og fikk en til 1 årsdagen av svigers:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Kjøpte først pomp deluxe til smågutta. Men angra og kjøpte name it isteden. ;)
Storebror har polarn og pyret. Kjempefornøyd. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Kjøpte først pomp deluxe til smågutta. Men angra og kjøpte name it isteden. ;)
Storebror har polarn og pyret. Kjempefornøyd. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi er veldig fornøyd med den myke pg gode dressen fra name it til minsten ;)
 
Kjøpte først pomp deluxe til smågutta. Men angra og kjøpte name it isteden. ;)
Storebror har polarn og pyret. Kjempefornøyd. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvorfor angra du?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvorfor angra du?


Sent from my iPhone using BV Forum
Fordi den var så lys. Og kjenner jeg disse rett blir dressen ganske skitten etterhvert. Så da ble d en mørk en. Og i tillegg ville jeg ha str 86. Pomp delux hadde bare igjen 80 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Snuppa har fått Skogstad dress av svigerfar. Den kan man ta ut foret i.
Liker den godt, men akkurat nå drukner hun nesten i den :p og den er str.1år. Så regner med at hun har den en stund. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fordi den var så lys. Og kjenner jeg disse rett blir dressen ganske skitten etterhvert. Så da ble d en mørk en. Og i tillegg ville jeg ha str 86. Pomp delux hadde bare igjen 80 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ahaa:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp