Paraplytriller

mammatilElise

Forelsket i forumet
Tenkte å kjøpe en paraplytrille så jeg slipper å drasse med city crossen inn og ut av bil om jeg skal bare en liten tur. Har dere noen dere vil anbefale? evt fraråde?

Tenkte max 1500kr, og bør ha full liggestilling og kalesje.
 
Titanium baby sa de på babybutikken i Trondheim at var enesten med full liggestilling. 
 
Jeg fikk kjøpt Espirit trille til halv pris på Barnas Hus. Den skal vi ha med oss til syden og eller bare ha liggende i bilen. Den har full liggestilling [:)] Fulgte med fotpose og regntrekk


Søt og veldig jentete [:)]
 
ORIGINAL: Guria

Jeg fikk kjøpt Espirit trille til halv pris på Barnas Hus. Den skal vi ha med oss til syden og eller bare ha liggende i bilen. Den har full liggestilling [:)] Fulgte med fotpose og regntrekk


Søt og veldig jentete [:)]


Den var fin[:)] kjøpt den til halv pris nå? og da betalte du?
 
ORIGINAL: MissHappy

Titanium baby sa de på babybutikken i Trondheim at var enesten med full liggestilling. 


Hmm, da blir det sikkert den da. Må vel ta meg en tur når neste lønning kommer[;)]
 
ORIGINAL: lillehilde

har ingen å anbefale, ingen erfaring.. Men har sett på Titanium Baby sin, er 1200kr, og virker helt grei. Full liggestilling og kalesje...
De har ikke så mange på den lokale babybutikken her.. så er den eneste som virka OK der vertfall. Men mulig jeg ser meg om på barnas hus neste gang jeg er i tr.heim.


Barnas Hus eller Bebito[;)] Liker i allefall Bebito bedre enn Barnas Hus her i Trondheim. Myyye bedre service dersom man trenger å få svar på ting man lurer på[:)]
 
ORIGINAL: mammatilElise

ORIGINAL: Guria

Jeg fikk kjøpt Espirit trille til halv pris på Barnas Hus. Den skal vi ha med oss til syden og eller bare ha liggende i bilen. Den har full liggestilling [:)] Fulgte med fotpose og regntrekk


Søt og veldig jentete [:)]


Den var fin[:)] kjøpt den til halv pris nå? og da betalte du?


Da betalte jeg 999 [:)]
 
Carena Easy, kjøpte en å hadde med på ferie. Kjempefin. Og nesten full liggestilling.
Ca 1000 kr. (800-900, husker ikke)
 
Back
Topp