Paraply trille i kabinen?

Mammapanda

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Noen som har reist med det? Har reist mange ganger selv med 6 åringen men bruke alltid bæresele til henne da hun var liten, i sommer skal jeg reise alene med henne og lillesøster på 6 mnd så tenkte kanskje det kunne vært fint å ha litt friere hender på flyplassene denne gangen.
 
Noen som har reist med det? Har reist mange ganger selv med 6 åringen men bruke alltid bæresele til henne da hun var liten, i sommer skal jeg reise alene med henne og lillesøster på 6 mnd så tenkte kanskje det kunne vært fint å ha litt friere hender på flyplassene denne gangen.
Hadde med babyzen YoYo i går når vi fløy :happy: Min erfaring er også at veldig mange flyplasser har triller du kan låne når du har kommer igjennom sikkerhetskontrollen. Synes det er litt tungvindt med trille på flyet når en er alene, på flyplassen er det supert!
 
Tradisjonelle paraplytriller får du som regel ta med inn i flyet. Men disse har jo sjelden kalesje og dermed ubrukelige - syns jeg!

Har også sett at man kan få låne på flyet/flyplassen.

Men er det til 6åringen du skal ha trille?
 
Tradisjonelle paraplytriller får du som regel ta med inn i flyet. Men disse har jo sjelden kalesje og dermed ubrukelige - syns jeg!

Har også sett at man kan få låne på flyet/flyplassen.

Men er det til 6åringen du skal ha trille?
Hehe nei, det er lillesøster på 6 mnd jeg tenkte på. Er lite av de på flyplassene i norge, å de som er er somregel opptatt i fellesferien er min erfaring derfor jeg vurderte å ta med egen.
 
Vet ikke med vanlig paraplytrille. Men vil tipse om Carena kobbe som du kan ha med inn i flyet som håndbagasje. Er veldig lik som babyzen yoyo, bare mye billigere :)

Vi har den selv og bruker den som senter-vogn som ligger i bilen hele tiden (tar så liten plass, helt fantastisk). Har også hatt den med inn på flyet med Thomas Cook. Du kan slå den opp og ned med bare en hånd, kan bæres med skulderrem, går helt til 18kg og ryggen kan legges veldig langt bak! Vil virkelig anbefale den.
 
Tusen takk for tips alle sammen. men tror nok det faller på bærsele i år også, etter litt gjennomtenking finner jeg ut at jeg har nokk med min egen hånbagasje (og barnas) å ta rede på inne i flyet så vi gjør det bare sånn i år :)
 
Tusen takk for tips alle sammen. men tror nok det faller på bærsele i år også, etter litt gjennomtenking finner jeg ut at jeg har nokk med min egen hånbagasje (og barnas) å ta rede på inne i flyet så vi gjør det bare sånn i år :)
Er litt enig at det kan være nok med annen håndbagasje man skal dra rundt på i tillegg til to barn alene. Ta med deg en stor sekk eller liten trillekoffert slik at du kan samle mest mulig på samme plass og la det eldste barnet bare ha noe lite hun kan bære på selv (i tilfelle/når hun ikke orker bære selv mer hehe).

Synes du er tøff som reiser med dem alene! Nå kjenner jeg verken deg eller barna dine, men det å reise med barn er jo ikke alltid en enkel oppgave. Masse lykke til, du er en supermom!
 
Er litt enig at det kan være nok med annen håndbagasje man skal dra rundt på i tillegg til to barn alene. Ta med deg en stor sekk eller liten trillekoffert slik at du kan samle mest mulig på samme plass og la det eldste barnet bare ha noe lite hun kan bære på selv (i tilfelle/når hun ikke orker bære selv mer hehe).

Synes du er tøff som reiser med dem alene! Nå kjenner jeg verken deg eller barna dine, men det å reise med barn er jo ikke alltid en enkel oppgave. Masse lykke til, du er en supermom!
Så snilt sagt, tusen takk for det :) har bodd i England i 7 år nå så begynner å få noen turer frem og tilbake til Norge bak oss. Skal sies at 6 åringen er bare helt super å reise med men så har hun jo reist siden hun var 4 mnd :) blir spennende å se om lillesøster tar det like fint.
 
Back
Topp