Paradise Hotel Norge

Dette var en døv sesong for å si det sånn:wideyed: Man kunne jo nesten sist uke allerede gjette seg til at de kom til å vinne:p
Å når Triana nærmest må beordre dem til å gå å klemme hverandre, DA er det stusselig altså:eek:
 
Jeg har en tendens til å tvinge meg sjøl til å ta meg sammen og ikke la andre se meg felle tårer over "små ting" eller når jeg blir glad! Skjønner ikke hvorfor haha...
Men altså, gråte og få frysninger for pH er egentlig litt krise! :D har gjort det flere ganger, haha :D itillegg er jeg vel 13 år eldre enn deg òg :eek:
 
Jeg er helt fornøyd med vinnerene:D
 
Men ja, en kjedelig sesong. Men nå er det danskene som gjelder:D
 
For en kjedelig finale!! Hadde vært mye mer spennende om Harald og Sara hadde stått der.. Visste jo idet dem vant at ingen kom til å slippe kula, da hadde dem nok ikke vært kjærester i dag... For håpe på en bedre sesong neste år!
 
Men altså, gråte og få frysninger for pH er egentlig litt krise! :D har gjort det flere ganger, haha :D itillegg er jeg vel 13 år eldre enn deg òg :eek:
Har du eksempler på når du gråt eller fikk frysninger i PH i år? :D prøver å tenke etter selv siden jeg var høygravid fram til 1.5, men kommer ikke på noe. Tror kanskje jeg syns det var trist da Emilie sendte seg selv ut, fordi Elin ble så trist. Hehe
 
Har du eksempler på når du gråt eller fikk frysninger i PH i år? :D prøver å tenke etter selv siden jeg var høygravid fram til 1.5, men kommer ikke på noe. Tror kanskje jeg syns det var trist da Emilie sendte seg selv ut, fordi Elin ble så trist. Hehe
Ikke gravid men ammer (tell det? Haha☺). Litt usikker, men kanskje når cf røyk første gangen?
Men fikk det på den svenske i finalen ☺ selv om jeg ikke var helt enig om vinnerparet.
 
Jeg heiet egentlig på Smail :p men sånn på slutten heiet jeg på Christian og saga ja:) er overbevist om at hvis ikke saga hadde gått over streken hadde hun å Smail vunnet :)
Tror du noen hadde stemt på Smail da? Fikk litt sansen for han på slutten altså.
Hva syns du om Ylva? Omg!!
 
Jeg tror faktisk det :) men er vanskelig å si sånn egentlig.

Ylva ja, nei fysj hun var spesiell.
Håper den danske blir lagt ut etterhvert. Må jo ha noe hjernedødt å se på :D
 
Back
Topp