Paradise Hotel Norge

Den blir sikkert ikke lagt ut før det er ferdig på tv for man kan vel spole på tv3play?
 
Herregud, virker så syykt planlagt. Hvorfor skulle Elin gått til Martine liksom?
 
Hæ var det det? Når da? :p hehe må har vært en sesong jeg ikke så på.
Jeg tror det var en svensk sesong. Må ha vært for noen år siden. Så fikk hun velge en gutt med seg ut som skulle bære posene hennes! :p Så kjøpte hun noen smågaver til et par av de andre jentene på hotellet! :D
 
Enig!!! Lyst å sende inn klage! Blæææ
Jeg er vanligvis sånn at den som vinner er verdig uansett fordi den har kommet seg dit, men på paradise endres reglene etterhvert som spillet går og noen får veldig mange fordeler. Sånn var det i fjor og. Men det er jo underholdning forsåvidt:p
 
Kjedelig!!! At Pierre og Martine ble å vinne skjønte jeg nesten allerede forrige torsdag. En ting er sikkert, man merker man er hormonell når man kjenner tårene presse skikkelig på når ingen av de slapp kula...
 
Kjedelig!!! At Pierre og Martine ble å vinne skjønte jeg nesten allerede forrige torsdag. En ting er sikkert, man merker man er hormonell når man kjenner tårene presse skikkelig på når ingen av de slapp kula...
Haha:D gjorde det på den svenske jeg, var så koselig!
 
Åhh. Teit sesong egentlig.. Sara og som fikk såå mange sjangser til å komme inn på slutten -.- også Martine som bare har sklidd igjennom og ingen slapp kula blææh.. Åhhh nå er jeg skikkelig skuffa, syntes egentlig Elin og cf hadde fortjent det :( lyst til begynne å grine nå haha..
 
Åhh. Teit sesong egentlig.. Sara og som fikk såå mange sjangser til å komme inn på slutten -.- også Martine som bare har sklidd igjennom og ingen slapp kula blææh.. Åhhh nå er jeg skikkelig skuffa, syntes egentlig Elin og cf hadde fortjent det :( lyst til begynne å grine nå haha..

Hehe, vet ikke om det bare er jeg som er hormonell, men ble skikkelig sutrete og fikk lyst til å grine på grunn av at årets PH har vært så "obvious" og skuffende!
 
Argh!! For en dritt avslutning på en dritt sesong... Og latterlig at Martine får 150k etter å ha utøvet vold, mens Audun fikk ikke stemmerett engang! Snakk om dobbeltmoral. Kommer IKKE til å følge med neste sesong. Alle disse timene jeg har kastet bort på tull og ingenting :p
 
Jeg tror det var en svensk sesong. Må ha vært for noen år siden. Så fikk hun velge en gutt med seg ut som skulle bære posene hennes! :p Så kjøpte hun noen smågaver til et par av de andre jentene på hotellet! :D
Haha måtte hun handle i Mexico? Får håpe hun fikk mye fint for 10.000kr da. Stakkars partneren hennes :D
 
Jippiiii hurra for kjærligheten sier jeg. Så mange kjærestepar i år :)
 
Back
Topp