Paracet

marutt

Glad i forumet
Gir dere kun ved feber? Eller hvis barnet viser ubehag, gråter, klør i tennene...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har ikke brukt det enda vi;-) jeg kommer bare til å bruke det ved feber.
 
Grunnen til at jeg spurte var feber tre netter på rad, opp mot 39ºC. Den fjerde natta hadde han ikke feber, men plagdes skikkelig med tenna og gråt og gråt... Så da ga jeg likevel, og det hjalp. Tenkte at det er ikke ofte han får det, så en fra eller til når han hadde så ubehag/vondt... Men jeg er jo i utgangspunktet litt i mot det :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
I går ga vi febernedsettende for første gang, hun hadde tatt vaksine i går og var mere urolig en vanlig... Målte temperaturen var en grad høyere enn hva hun ellers har, føltes veldig varm og litt plaget. Så da ga vi henne, før det Evt hadde blitt værre i løpet av kvelden. Glad vi gjorde det, ettersom hun sov hele natten igjennom til kl. 6;-) fortsatt litt feber i dag, så håper den holder seg lav.
 
Ååå... Ja det er ikke godt! Jeg erfarte at han hadde feber kun på kveld/natt, så da er d greit å gi. De skal jo sove og hvile slik at de blir friske :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Vi har gitt noen paracet i det siste, grunnet uslett og ubehag. feber den ene kvelden.
han har fått en utrolig stygg utslett som legene først trodde var vannkopper, fikk salve som ikke hjalp og utslettet ble verre, reiste tilbake og fikk beskjed om at det var en canida hud infeksjon så har fått en sterk krem som skal brukes i 14 dager så nå håper jeg denne kremen tar knekken på det hvis ikke blir det nok pencillin.
han har det ikke godt med det, fordi det er store sår, som svir og klør. så for at han skal kunne slappe av om kvelden har han fått paracet.
 
ikke vannkopper, mente brennkopper:p
 
Bruker det ved feber og om det virker som de har ubehag. Samme som om jeg selv skulle tatt det :)
 
Back
Topp