Panikkangst

hønemor_90

Blir kjent med forumet
Jeg får innimellom noe som føles som panikkangst. I perioder er det sjelden, andre perioder er det svært ofte. Det kan være noe så enkelt som at samboer ikke svarer på tlf/sms som "utløser" det, men det kan vel ikke være hele grunnen? Jeg blir kvalm/kaster opp, får pustevansker og gråter. Nå er jeg gravid og da synes jeg disse anfallene er enda verre. Hvis noen kan hjelpe meg med å finne ut av noe, så stiller gjerne spørsmål eller hva som helst.. Trenger bare hjelp til å finne ut...
Evt send meg en melding.
:)
 
Jeg ville tatt det opp med fastlegen. Lykke til. :)
 
Opplever det samme nå i svangerskapet, har hatt 4-6 anfall før men nå siste tiden kommer dem som perler på en snor og av ingenting... Gikk til jordmor som henviste meg til psykolog.. Er veldig spent på om det hjelper, har mine tvil men føler jeg må prøve for baby'n min.. Men er så skummelt :(
 
Ta det gjerne med helsevesenet. Panikkangst er helt forferdelig å ha, og absolutt noe man bør få behandling for.
Jeg fikk det for over ti år siden, og har ikke hatt panikkangst på mange år, så man kan bli frisk, men man bør ta det alvorlig.
 
Back
Topp