Pakkelek utdrikningslag

Nord84

Elsker forumet
Assistert-jentene
Juligull2021
Hei.

Er litt i villrede da jeg skal i et utdrikningslag til helgen og det skal arrangeres pakkelek for at bruden skal gjette hvem gaven er fra. Veldig usikker på hva jeg skal kjøpe og til hvilken pris. Har dere noen tips?
 
Trenger ikke være noe kjøpt heller [emoji6]
De gangene jeg har vært borti den leken, har jeg ofte gitt en håndskrevet lapp/brev sprayet med parfyme fra da vi gikk på ungdomsskolen for eksempel [emoji4]
 
Ja, gi noe som minner deg om vennskapet deres (en tur dere har hatt, en drink dere drikker sammen, et minne eller bare noe internt). Ville ikke brukt mer enn 200 kr, og tenkt at det ikke gjorde noe om det kostet 30 kr. Det viktigste er at det betyr noe eller er morsomt.
 
Jeg har hatt med minner, eller feks småting. En venninne fikk en sjokoladeplate, tror jaggu meg d er d dyreste jeg har kjøpt[emoji16]
 
Jeg fikk tegnede bilder, en type oppgave som jeg og hu hadde til felles, lapp med gavekort på McDonald's, myggspray og nettingstrømper :)
 
For at hun skal gjette så må det jo ha en eller annen signifikans for deres forhold. Trenger ikke være dyrt. Mener jeg kjøpte en tube tannkrem en gang da det spilte opp til en historie i mitt forhold til bruden.
 
Hvis mine to bestevenninner skulle giftet seg hadde hun ene fått noe liknende av nøkkelring med rubix cube og hun andre en ugle. De hadde nok visst hvem det var fra med en gang :cat: kunne det vært noe morsomt hun kan ha med seg i hverdagen med hyggelige minner?
 
Vi har gått en del på fjelltur sammen, bl.a Jotunheimen, så tror jeg skal kjøpe noen sokker med merket Jotunheimen[emoji41]
 
  • Liker
Reactions: Vbt
Back
Topp