Pakkekalender

Nurre

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hvordan har deres pakke kalender sett ut tidligere? Hvordan ser den ut i år? Hva setter du gavene oppi? Pakker du de inn?

Mange spørmål av ren nysgjerrighet og fordi jeg trenger inspirasjon :D

Legg gjerne ved bilde hvis du har;)
 
Pakker inn og henges i ringer på kalender min mor har brodert til dem
 
Har alltid pakket inn gavene, har hengt i en stokk eller i en pyntestige. Etter det ble tre barn og 72 gaver som skal henges opp har jeg brukt en kleshenger til hver, den henges opp i en gardinstang. ( pynter de med hver sin farge med silkebånd, eller hvert sitt mønster med washitape.
 
Har alltid pakket inn gavene, har hengt i en stokk eller i en pyntestige. Etter det ble tre barn og 72 gaver som skal henges opp har jeg brukt en kleshenger til hver, den henges opp i en gardinstang. ( pynter de med hver sin farge med silkebånd, eller hvert sitt mønster med washitape.
Okey. Pyntestige går også an ja. Lurt :happy:
 
Små pakker som henger i ringer som er brodert på julekalenderen av min bestemor:)
Og må bruke scotch tape:D for det brukte alltid mamma og pappa:) det lukter advent!!

Husker i bhg da jeg var liten, de hadde laget pyridekommode av melkekartonger og pyntet fronten med glitterlim<3
 
Pakker inn gavene og henger de i ringer på en kalender mamma har sydd. I år skal lillebror få for første gang og jeg er veldig spent på hvordan den ser ut. :D
 
Back
Topp