Pakkekalender

Bambusmamma

Glad i forumet
Skal lage to pakkekalendere, trenger forslag til billige ting/aktiviteter. Skal helst ikke bli over 1000 kr for begge, så hva kjøper jeg??
 
Alder? (leste forøvrig feil først; trodde det sto pannekakekalender. Det hørtes spennende ut :p )
 
Pepperkake former ene dagen, så pepper kake deig ifra IKEA andre dag og bake de en dag også kanskje noe kul pynt dagen etterpå til å pynte de, så har du tre gaver på en ting du muligens uansett gjør før jul;)
 
Aketur, bake lussekatter, lage marsipan, hårspenner, sokker, truser, tegnesaker, små tuber med nugatti til lørdagsfrokost, modellkitt osv

Tips! Gå på søstrene grene og tgi der kan du få mye for en ok pris
 
Vil anbefale deg å se på underforumene Høytider:) Der er det mange tips:D
 
I fjor var vesla 2 år. Da kjøpte jeg ei stor eske Duplo og la noen klosser eller en figur hver dag. På lørdag kunne hun få en sjokolade eller noe sånt.

I år er hun 3 år og veldig glad i Playmo, så jeg kjøper ei eske Playmo og deler på alle ukedagene. Lørdag og søndag kan hun få noe spiselig. :)

Synes det er veldig enkelt, og hun får samlet opp et sett med leker hun faktisk liker og blir å bruke lengre enn en dag.

Truser, strømpebukser etc blir fort dyrt, og jeg orker ikke å ha 24 pakker med ulike småleker som blir lekt med to ganger for så å rote til lekekassen men aldri bli brukt.
 
Back
Topp