Pakke på et fornuftig vis for 6 dager i en bag?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, da har jeg sendt ut pakkeliste til korpset og på oppfordring fra sjåføren, anbefalt at de pakker i bag da det er lettere å stue en kofferter sier han.

Så da må jeg nesten bare etterleve det selv også da. Guttungen er greit nok. Han skal få pakke seg en bag og styre seg selv. Men JEG, jeg liker ikke bag. Det blir bare kaos nedi der. Jeg liker koffert, der har jeg mye bedre system.

Gode råd? (Som helst ikke innebærer mer shopping, vi må ha pakket ferdig på onsdag og har ganske fullt opp på jobb og fritid frem til da)
 
Ziplockposer , med ett antrekk for hver dag

Litt vanskelig med uforutsigbart vær, men ingen dum ide likevel. Trolig må det bli noe sånt. Og så jakker og bukser som jeg velger mellom utenfor, capri eller langbukse, lett jakke eller lett genser over t-skjort ved behov. Disse brukes jo også flere dager. Og en større pose til skittntøy selvsagt.

Konkluderer i alle fall med at jeg helt klart likevel pakker i koffert til sommerferien :) Men muligens med gjebruk av zplock, en til undertøy og en til sokker etc.

Passe store sånne pose får jeg....? for det har jeg selvsagt egentlig ikke.
 
Litt vanskelig med uforutsigbart vær, men ingen dum ide likevel. Trolig må det bli noe sånt. Og så jakker og bukser som jeg velger mellom utenfor, capri eller langbukse, lett jakke eller lett genser over t-skjort ved behov. Disse brukes jo også flere dager. Og en større pose til skittntøy selvsagt.

Konkluderer i alle fall med at jeg helt klart likevel pakker i koffert til sommerferien :) Men muligens med gjebruk av zplock, en til undertøy og en til sokker etc.

Passe store sånne pose får jeg....? for det har jeg selvsagt egentlig ikke.
Ikea! Clas Olson kansje? Muligens coop obs eller coop ekstra?
 
IKEA er sånn 4-5 timers kjøring og utgår med høye kneløft.

Egentlig utgår alt annet enn spar og kiwi
Så muligens den mindre elegante løsningen med brødposer denne gang også merker jeg meg sånne poser til neste gang. Om jeg ikke finner et sted jeg rekker innom.
 
Jeg pakker alltid sokker og undertøy i stofffposer også har jeg bunker med t-skjorter, bukser osv. Da syns jeg det holder seg like ryddig som i koffert.
 
Jeg pakker alltid sokker og undertøy i stofffposer også har jeg bunker med t-skjorter, bukser osv. Da syns jeg det holder seg like ryddig som i koffert.
I en koffert har jeg flere rom, og får åpnet mye mer opp.

Men én eller annen kombinasjon av bunker og poser må det bli. Og koffert på neste tur. Jeg har ikke egentlig en god bag heller, som sikkert er noe av problemet. Men jeg savner det ikke. For jeg har kofferten min. Til i dag.

Sekk på bussen skal jeg visst ha også
Muuuulig det for min del blir den store veska mi (som egentlig er en stelleveske og har genialt mange rom.:))
 
Back
Topp