P-stav

queenbee88

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har nettopp tatt ut min p-stav etter å ha hatt den i 10 mnd. Lurer på av nysgjerrighet hvor lenge etter uttak av p-stav du fikk mensen tilbake, og når ble du gravid? :)

Hilsen spent prøver <3
 
Kom fort tilbake i syklus og ble gravid rett etter første mens :) Endte dessverre i MA, men satser på at det klaffer like fort igjen!

Hørte med legen min, og hun sa at det var normalt å komme fort tilbake i syklus igjen :)
 
Kom fort tilbake i syklus og ble gravid rett etter første mens :) Endte dessverre i MA, men satser på at det klaffer like fort igjen!

Hørte med legen min, og hun sa at det var normalt å komme fort tilbake i syklus igjen :)

Glemte å si at jeg fikk mensen tilbake omtrent 4 uker etter at jeg tok ut staven :) Så el etter 6 uker og positiv test etter ca 7-8 uker :)
 
Ingen erfaring med p-stav selv, men vet om mange som har blitt gravide rett etter å ha tatt den ut :)
 
Vært uten i snart 6 år, fortsatt ikke fått normal syklus, uten hormoner er den på 5 mnd. Men det kan ha noe med at før det brukte jeg p-sprøyter, og før det, p-piller, og jeg begynte på p-piller rett etter en kirurgisk abort. Så, vet ikke om det kan sammenlignes med andre. :)
Det vet ikke jeg heller. Håper det klaffer for det snart <3 tusen takk for svar :)
 
Kom fort tilbake i syklus og ble gravid rett etter første mens :) Endte dessverre i MA, men satser på at det klaffer like fort igjen!

Hørte med legen min, og hun sa at det var normalt å komme fort tilbake i syklus igjen :)
Så dumt at det endre i SA :( håper det klaffer igjen snart. Opplevde det samme etter første graviditet og det gikk ganske fort for meg å bli gravid igjen :)
Tusen takk for svar <3
 
Back
Topp